heeft er al iemand ervaring met Blue microfoons?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • laptop
    • Jan 2009
    • 187

    heeft er al iemand ervaring met Blue microfoons?

    Bij het rond neuzen op het net kwam ik op een gegeven moment deze microfoon tegen:
    Blue Bottle cardoid condensator studio microfoon voordelig kopen | prijsvergelijking goedkoopste | Condensator Zang & Studio
    Het merk is: Blue
    Heeft iemand hier al ervaring mee?? is dit een nieuw opkomend merk?
    Ik ben gewoon benieuwd naar de meningen ervaringen?

    mvg.


    ps. @mod, hopelijk in het juiste onderdeel gepost.
  • renevanh
    • Oct 2004
    • 2371

    #2
    Hij lijkt qua uiterlijk in ieder geval erg veel op een microfoon van CAD... alleen het kleurtje is anders.

    Als je serieus geïnteresseerd bent: importeur bellen en om een demo vragen.
    Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

    Comment

    • dj-wojcik
      • Jul 2008
      • 911

      #3
      Originally posted by renevanh
      Hij lijkt qua uiterlijk in ieder geval erg veel op een microfoon van CAD... alleen het kleurtje is anders.

      Als je serieus geïnteresseerd bent: importeur bellen en om een demo vragen.
      Denk niet dat iemand van 17 al geinteresseerd is in een condensator studio microfoon van €4000.-

      Volgens mij is dit een algemene vraag is naar het merk "BLUE"
      Last edited by dj-wojcik; 12-06-09, 22:27.
      [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
      [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

      Comment

      • laptop
        • Jan 2009
        • 187

        #4
        het is gewoon nieuws gierigheid.
        voor mij een nieuw merk, ik had er in iedergeval nog nooit iets van gehoord of gezien. en voordat ik straks toevalliger eens een tegen kom en deze da ga uitmaken voor speelgoed ofzo.

        mvg

        wat je allemaal hier kunt leren, fantastisch.

        Comment

        • cobi
          • Aug 2002
          • 1083

          #5
          Originally posted by dj-wojcik
          Denk niet dat iemand van 17 al geinteresseerd is in een condensator studio microfoon van €4000.-

          Volgens mij is dit een algemene vraag is naar het merk "BLUE"
          Ze hebben ook goedkopere mic's hoor, alleen is de karakteristiek dan niet te veranderen door andere kapsel erop te zetten.

          Leuke mic's, ik heb ooit op internet mooie mic shoot's gevonden van oa deze mic. Dat was op de 'listening sessions' site, op de een of andere manier doet die site het nu niet (hopelijk is het tijdelijk).
          Spelingvouten onder voorbehout...

          Comment

          Working...