Prettig gestoorden bij lab Gruppen

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • frederic
    • Jan 2006
    • 3511

    Prettig gestoorden bij lab Gruppen

    In opvolging van hun FP10.000 (2.5kw/ kanaal x 4) komen ze nu af met nog iets stravers: PLM14.000 (4.3kw per kanaal bij 4ohns of 7KW per kanaal bij 2ohms)

    PLM Series Introduction | Lab.gruppen

    Blijkbaar kun je audio via ethernet er naar toe sturen.
    Last edited by frederic; 01-06-09, 15:56.
  • Koen van der K
    • Aug 2005
    • 1146

    #2
    Powersoft K20 specificeren ze voor 2x9000W / 2R ... 't kan nog gekker ...
    Meer is minder, minder is meer

    Comment

    • MusicXtra
      • Feb 2006
      • 9316

      #3
      Originally posted by frederic
      In opvolging van hun FP10.000 (2.5kw/ kanaal x 4) komen ze nu af met nog iets stravers: PLM14.000 (4.3kw per kanaal bij 4ohns of 7KW per kanaal bij 2ohms)

      PLM Series Introduction | Lab.gruppen

      Blijkbaar kun je audio via ethernet er naar toe sturen.
      Volgens mij is die al enige tijd op de markt, net als de FP+14000
      De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

      Comment

      • LJmalcolm

        #4
        de 14K is al een poosje aanwezig Maar schopt die Powersoft er nou echt 2x9000 watt uit

        Comment

        • speakertech
          • Jan 2008
          • 1696

          #5
          Originally posted by LJmalcolm
          de 14K is al een poosje aanwezig Maar schopt die Powersoft er nou echt 2x9000 watt uit
          Dan heeft die versterker toch wel een driefasen aansluiting van 32 amp nodig. driemaal 16 Amp is nog maar 10KW.

          Speakertech
          Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
          ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

          Comment

          • MusicSupport
            • Feb 2006
            • 1016

            #6
            Exact, en die apparaten worden gewoon met een Schuko geleverd.... Magisch vermogen...
            d&b Audiotechnik

            Comment

            • frederic
              • Jan 2006
              • 3511

              #7
              Originally posted by LJmalcolm
              de 14K is al een poosje aanwezig Maar schopt die Powersoft er nou echt 2x9000 watt uit
              Wat je allemaal leest op Gearlutz, heb ik sterke twijfels dat er 18kw uit de digitale versterker van powersodt komt.

              Comment

              • frederic
                • Jan 2006
                • 3511

                #8
                Originally posted by MusicXtra
                Volgens mij is die al enige tijd op de markt, net als de FP+14000
                De FP 14K is een 2 kanaals amp.

                Comment

                • 4AC
                  • Nov 2007
                  • 1791

                  #9
                  [FONT=Verdana]Het ergste (maar eigenlijk ook mooiste) wat ik ken op versterkergebied is de almachtige [/FONT][FONT=Verdana]MC2 Audio E90.

                  Heeft iemand nog één 4 ohm subje liggen die 16000 watt kan hebben?

                  Ben benieuwd of er wel een geschikte applicatie voor bestaat, of dat het 'laten zien wat we kunnen' is. Een droomding is het in ieder geval wat mij betreft. En het klinkt natuurlijk beter dan die Powersoft, die qua wattage helemaal de overtreffende trap is. (18000 watt 4 ohm bridge)

                  Mvg,

                  Teun
                  [/FONT]
                  uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
                  Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

                  Comment

                  • DJ_Progrezz
                    • Apr 2008
                    • 104

                    #10
                    Ik snap het ook niet echt, je zou je speakers al in een soort van serie/parallel kring moeten hangen. Als je alles parallel gaat hangen ga je wel heel lage weerstanden uitkomen. Typisch 4000watt op 4ohm voor een dubbele 18" sub en daarvan 4 stuks is 16000 watt, maar wel op 1 ohm. Ik weet niet of die amp dat heel leuk gaat vinden

                    Comment

                    • MusicXtra
                      • Feb 2006
                      • 9316

                      #11
                      Originally posted by speakertech
                      Dan heeft die versterker toch wel een driefasen aansluiting van 32 amp nodig. driemaal 16 Amp is nog maar 10KW.

                      Speakertech
                      Een versterker die 14K aan vermogen kan leveren staat dit normaal gesproken niet continu te doen. De net aansluiting hoeft dit dus ook niet te kunnen leveren. Ik heb twee LAB 4000's en een LAB 1600 in een rackje op 220V en dat gaat ook altijd goed. Toch een dikke 10K aan vermogen... Kan me wel voorstellen dat je een 16A zekering met een paar seconden door kunt laten slaan.
                      Originally posted by frederic
                      De FP 14K is een 2 kanaals amp.
                      De PLM14.000 ook.
                      Enige verschil is dat de PLM een ingebouwde processor heeft.
                      De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

                      Comment

                      • Noobie
                        • Dec 2007
                        • 223

                        #12
                        Originally posted by DJ_Progrezz
                        Ik snap het ook niet echt, je zou je speakers al in een soort van serie/parallel kring moeten hangen. Als je alles parallel gaat hangen ga je wel heel lage weerstanden uitkomen. Typisch 4000watt op 4ohm voor een dubbele 18" sub en daarvan 4 stuks is 16000 watt, maar wel op 1 ohm. Ik weet niet of die amp dat heel leuk gaat vinden
                        En hoeveel was 2 x (4Ohm) parallel in serie met 2 x (4Ohm)parallel ook weer?

                        Overigens zal die amp dat dus nooit RMS kunnen leveren, aangezien je dan een rendement van +/- 210 % zou hebben t.o.v. de 32A monofase ingang... Hoera alweer het energieprobleem opgelost... of toch niet?!
                        Last edited by Noobie; 02-06-09, 11:27.

                        Comment

                        • speakertech
                          • Jan 2008
                          • 1696

                          #13
                          Originally posted by 4AC
                          [FONT=Verdana]Het ergste (maar eigenlijk ook mooiste) wat ik ken op versterkergebied is de almachtige [/FONT][FONT=Verdana]MC2 Audio E90.

                          Heeft iemand nog één 4 ohm subje liggen die 16000 watt kan hebben?

                          Ben benieuwd of er wel een geschikte applicatie voor bestaat, of dat het 'laten zien wat we kunnen' is. Een droomding is het in ieder geval wat mij betreft. En het klinkt natuurlijk beter dan die Powersoft, die qua wattage helemaal de overtreffende trap is. (18000 watt 4 ohm bridge)

                          Mvg,

                          Teun
                          [/FONT]
                          16000 watt op 4 ohm. Daar hoort een klemspanning bij van 252 volt. Zijn de luidsprekerconnectoren nog wel veilig genoeg. Ook de stroom is niet gering, 63 ampere. Gaat een speakon niet redden denk ik, of speakon 8 en dan 2x 4 parrallel.

                          Als er één zekeringetje gaat, ben je gelijk een stukje zachter.


                          Speakertech
                          Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
                          ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

                          Comment

                          • frederic
                            • Jan 2006
                            • 3511

                            #14
                            Is dat niet gemaakt om speakers als L Acoustics V-Dosc te laten knorren?

                            Welcome to L-Acoustics. We set the benchmark for pro audio sound systems and are always at the cutting-edge of audio technology.

                            Comment

                            • speakertech
                              • Jan 2008
                              • 1696

                              #15
                              Originally posted by MusicXtra
                              Een versterker die 14K aan vermogen kan leveren staat dit normaal gesproken niet continu te doen. De net aansluiting hoeft dit dus ook niet te kunnen leveren. Ik heb twee LAB 4000's en een LAB 1600 in een rackje op 220V en dat gaat ook altijd goed. Toch een dikke 10K aan vermogen... Kan me wel voorstellen dat je een 16A zekering met een paar seconden door kunt laten slaan.

                              De PLM14.000 ook.
                              Enige verschil is dat de PLM een ingebouwde processor heeft.
                              Nou ja, gaan we de huis tuin en keukenboeren achterna, met stereosetjes die gespecificeerd worden in PMPO. Dan kun je de zaak nog verdubbelen en omdat het stereo is, nog eens tweemaal. Versterker is dus 64000 watt. Ik kan het niet testen, want boven de 4 kilowatt, raakt mijn dummyload in de stress.

                              Speakertech
                              Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
                              ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

                              Comment

                              Working...