Subs voor lem D400

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • rra
    • Mar 2009
    • 3

    Subs voor lem D400

    Weet er iemand welke subs er eventueel bij de lem D400 kunnen buiten de hp400sa . Zijn er nog andere subs die hiermee overweg kunnen ?

    Mijn dank is groot,
  • Fridge
    • Mar 2002
    • 153

    #2
    veelgebruikt bij de D400 zijn de LEM T5SA

    Comment

    • rra
      • Mar 2009
      • 3

      #3
      Originally posted by Fridge
      veelgebruikt bij de D400 zijn de LEM T5SA
      Bedankt voor het antwoord , dat klopt idd maar mijn voorkeur gaat uit naar een 18" sub dus een ander merk zou welkom zijn .

      Comment

      • 4AC
        • Nov 2007
        • 1791

        #4
        Hallo,

        Een correct antwoord op je vraag kun je nooit krijgen. Er is elk model subwoofer mogelijk; de één zegt model A en de ander model B. Maar daar heb je natuurlijk niets aan. Wat overigens ook logischer zou zijn is dat je ZELF wat onderzoek zou doen. Je vraagt om een subwoofer voor bij een LEM D400, maar geen subwoofer van LEM zelf. Dat kan dus ELKE subwoofer zijn. (...)

        Kortom: geef wat eisen en voorkeuren, zoals grootte, capaciteit, frequentiebereik, rendement, etc. En waarvoor ga je ze gebruiken, welke muzieksoort- of live?
        En ook niet geheel onbelangrijk... wat is je budget?

        Mvg,

        Teun
        uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
        Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

        Comment

        • Manfred
          • Jun 2009
          • 3

          #5
          Originally posted by rra
          Bedankt voor het antwoord , dat klopt idd maar mijn voorkeur gaat uit naar een 18" sub dus een ander merk zou welkom zijn .
          De spoel van de Lem titanium sub is opgerold 15'' en heeft de zelfde werking als in verhouding als een 18'' sub de lem D400 kan je op de t5sa sub plakken en je hebt het helemaal voor me kaar

          Comment

          • laserguy
            • Jun 2003
            • 2755

            #6
            De spoel van de Lem titanium sub is opgerold 15'' en heeft de zelfde werking als in verhouding als een 18'' sub
            Kan er mij even iemand recht helpen? Ik ben van mijn stoel gevallen... dit heb ik nog nooit gehoord of gezien.
            Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

            Comment

            • djspeakertje
              • Oct 2008
              • 1912

              #7
              Originally posted by Manfred
              De spoel van de Lem titanium sub is opgerold 15'' en heeft de zelfde werking als in verhouding als een 18'' sub de lem D400 kan je op de t5sa sub plakken en je hebt het helemaal voor me kaar

              Volgens mij neem je een 18" i.p.v. een 15" omdat de 18" een grotere comusoppervlakte heeft dan een 15" en dus beter de lagere tonen zou moeten weergeven. Verder hebben alle dynamische speakers de zelfde werking kwa electromechanische overbrenging. (dacht ik)

              Daan

              p.s: Ik ben zelf ook wel geinteresseerd, ik heb zelf namelijk 2*LEM T400 (15"/1" passief/T5A is de actieve versie), en daar zullen ooit toch ook subjes onder moeten. De ervaringen tot nu toe zijn trouwens erg goed!(amp: LEM procon 1000 Plus)
              I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
              I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

              Comment

              Working...