welke draadloze set?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • killerclown
    • May 2009
    • 1

    welke draadloze set?

    hallo,

    Ik ben gevraagd om vast het geluid te doen van een folkgroep,
    wel moeten ze 2 draadloze beltpacks hebben ( 1 x gitaar, 1 x headset).
    Mijn budget is +- 600€, ik zou graag de mogelijkheid hebben om op de ontvanger het batterijniveau en de frequentie te kunnen bekijken.

    Zelf vind ik de Ws100 van Ld systems in combinatie met de AKG c520l wel interessant.

    Wat raden jullie me aan?

    LD SYSTEMS WS 100 BPG - Belgium International Cyberstore


    ps: ze treden +- 50 keer per jaar op
  • 4uss
    • Aug 2005
    • 578

    #2
    Originally posted by killerclown
    hallo,

    Ik ben gevraagd om vast het geluid te doen van een folkgroep,
    wel moeten ze 2 draadloze beltpacks hebben ( 1 x gitaar, 1 x headset).
    Mijn budget is +- 600€,

    ...

    ps: ze treden +- 50 keer per jaar op
    50 keer per jaar, is ongeveer elke week... dat is redelijk serieus. Dan is een budget van 600 euro wel erg krap hoor... dat is 6 euro per beltpackje per optreden als je de 600 euro over één jaar uitsmeert.
    Normaal schrijf je zoiets op 5 jaar af, en dan wordt het dus net iets meer dan een euro per optreden per packje...

    ik zou niet teveel besparen en echt minimaal Sennheiser EW100 (Géén Freeport!), Shure SLX (Geen PG of PGX!) of iets in die regio kopen, en niet daar onder gaan zitten met kwaliteit, daar ga je alleen maar spijt van krijgen! Ik heb gezegd...

    Comment

    • sis
      • Jul 2003
      • 3305

      #3
      Waarom geen PGX ?
      Ik heb er vanavond nog één gebruikt met een 58 beta A kop , gaat prima, beter zelfs dan een SM 58beta A, met draad. minder of geen feedback.
      SLX is inderdaad iets beter ( heb ik ook, dus ik kan vergelijken ) maar echt grote verschillen zijn er niet , kwa klank dan ...
      sis
      Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

      Comment

      • MusicSupport
        • Feb 2006
        • 1016

        #4
        Originally posted by sis
        Waarom geen PGX ?
        Ik heb er vanavond nog één gebruikt met een 58 beta A kop , gaat prima, beter zelfs dan een SM 58beta A, met draad. minder of geen feedback.
        SLX is inderdaad iets beter ( heb ik ook, dus ik kan vergelijken ) maar echt grote verschillen zijn er niet , kwa klank dan ...
        sis
        Sluit ik me bij aan! En mocht je Sennheiser nemen gewoon EW100 series. Prima en betrouwbaar. Net als Shure natuurlijk. AKG kan ook.
        d&b Audiotechnik

        Comment

        Working...