Headset voor toneel vereniging

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • cris
    • Oct 2005
    • 61

    Headset voor toneel vereniging

    Hey

    ik ben op zoek naar headsets incl ontvanger enz
    ik hoorde dat het merk Mipro wel goed was
    maar heb er zelf nooit van gehoord eigenlijk

    wat raden jullie aan en wie kent het merk mipro en wat vind je er van

    we zijn op zoek headsets (drupeltjes of een staafje langs je wang )
    in huidskleur
  • Timo Beckman
    • Jul 2006
    • 1298

    #2
    De zenders van mipro zijn ok alleen de micro's die er standaard bij zitten vond ik niet echt goed klinken zeker daar ze tegelijker tijd werden gebruikt met dpa headsets die veel beter klonken en veel minder rondzing gevoelig waren .
    Mocht je tot DPA besluiten ga dan voor de cardioide versie de 4088

    Comment

    • shure-fan
      • Sep 2003
      • 1046

      #3
      @ cris....

      Hoeveel headsets wil je gaan aanschaffen, en hoelang moeten ze meegaan? en natuurlijk heb je een budget in gedachten?

      wordt er professioneel mee omgegaan of moet iedereen er mee kunnen werken?

      en verder de belangrijkste vraag : Wat heeft de search tegen je gezegd
      Freelance monitormixer / Geluidstechniek / tape act

      Comment

      • cris
        • Oct 2005
        • 61

        #4
        Hey

        er moeten er 12 worden gekocht
        en we willen toch goede mic's
        we hebben ze nu van akg maar willen nu betere headsets

        op het net hebben we niet zo veel gevonden ook omdat ik niet helemaal weet waar ik naar moet kijken bij zoiets..

        er zit niet echt een budget aan vast we willen gewoon een goed setje hebben wat gewoon goed werkt, verder werken alleen geluidsmannen er mee die wel een beetje verstand er van hebben..

        Comment

        • shure-fan
          • Sep 2003
          • 1046

          #5
          tsja.... een goed setje wat goed werkt..... dan raadt ik toch uhf-r aan, icm met countryman e6i, dan heb je echt een top of the line setje.... kost wat heb je zeker ook wat..

          en een beetje verstand heb je niet, je kunt het wel, of je kunt het niet
          zoizo als je met een knappe set moet werken moet je wel weten waar je mee bezig bent
          Freelance monitormixer / Geluidstechniek / tape act

          Comment

          • vasco
            • Oct 2003
            • 2567

            #6
            Als headset kun je ook kijken naar de Sennheiser HSP 4.

            verder werken alleen geluidsmannen er mee die wel een beetje verstand er van hebben
            Met (twaalf) zenders in de lucht is dit geen klusje voor een beetje verstand ervan hebben. Je moet gewoon weten wat je aan het doen bent met zenders. Zeker als je speelt op plaatsen waar ook andere gezelschappen met hun zenders naast die van jou in de lucht komen. Het is niet leuk als je op een locatie staat met twee gezelschappen in twee verschillende zalen en jullie zijn in de andere zaal te horen en v.v.

            Comment

            • jurjen_barel
              • Jun 2003
              • 3150

              #7
              Ook nagedacht over wat voor headset je wilt? De meeste headsets die je zult tegenkomen zijn leuk voor de aerobicsles in het zwembad om de hoek, maar gaan er voor op toneel echt niet uitzien. Persoonlijk goede ervaringen met Countryman e6i, die zijn nog redelijk subtiel weg te werken.

              Comment

              Working...