snake bescherming

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Paul van Dort
    • Jun 2004
    • 105

    snake bescherming

    Ik ben op zoek naar iets waarmee ik mijn snake, op de plaatsen waar hij over de grond loopt kan beschermen. Googlen met "kabelbescherming" levert wel wat op, maar de keuze is beperkt. Wat gebruiken jullie?
  • beyma
    • Oct 2002
    • 1614

    #2
    Ik kan het wel proberen uit te leggen, maar een foto zegt meer dan 1000 woorden



    Nylon cablemesh, werkt FANTASTISCH, en het ziet er zoooo mooi uit, eerst de hele kabelboom er doorheen en dan de sleeve strak trekken, als laatste de eindjes afsluiten met krimpkous en klaar!

    Vergeet die witte plastic cabeltwister zooi !

    Ook in leuke kleurtjes verkrijgbaar:


    Google zoekterm is dus Cablemesh, maar je kan het o.a kopen bij Conrad.nl
    Last edited by beyma; 04-04-09, 22:16.
    Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

    Comment

    • DJ_Progrezz
      • Apr 2008
      • 104

      #3
      Ben je zeker dat dit je kabels gaat beschermen? Dit dient om je kabels op een nette manier bij elkaar te houden, maar gaat niet beschermen tegen mensen die op gaan lopen. Daarvoor heb je toch wel iets anders nodig.

      Een rubberen rol helpt hier veel beter tegen, of natuurlijk van die speciale plastieken bruggen (of hoe dat ook noemt)

      Comment

      • sparky
        • Apr 2002
        • 2104

        #4
        Rubber matje als het subtiel en betaalbaar moet zijn.
        Voor de hardcore bescherming:


        Cable Crossover
        Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

        Comment

        • beyma
          • Oct 2002
          • 1614

          #5
          Tja, ik zat meer in de richting van een studio te denken, niet bij stil gestaan dat het misschien buiten moet liggen op een festival....
          Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

          Comment

          • salsa
            • Jan 2007
            • 1315

            #6
            Je bedoeld waarschijnlijk 'Cable Canals', dit zijn drempels met een deksel die je als een puzzle stuk aan elkaar kan leggen.
            Hierin heb je een aantal gescheiden goten om diverse kabels te leggen en dus ook je snake.

            Dave
            [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

            Comment

            Working...