Turbosound TSW218

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Turboke
    • Oct 2006
    • 463

    Turbosound TSW218

    Zijn er ervaringen met het gebruik van de TSW218 bij de oudere systemen zoals de flash of floodlights of als extra sub onder een TSW718?
  • cobi
    • Aug 2002
    • 1083

    #2
    Originally posted by Turboke
    Zijn er ervaringen met het gebruik van de TSW218 bij de oudere systemen zoals de flash of floodlights of als extra sub onder een TSW718?
    In de toepassing die ik ben tegengekomen heb ik de sub alleen nog meegemaakt als aanvulling op de 15" laagjes van het Aspect. Ze draaien dan als ik me niet vergis mee tot 90 a 100Hz of zo.

    De TSW718's gaan bij Flood nog best hoog door, je zult dus iig een combi moeten maken tussen de 718's en de 218's, dus eigenlijk zoals de 21" en 24"ers ook nog wel eens worden gebruikt. Voordeel van de TSW218's vind ik dat je er minder van nodig hebt om een lekkere duw te krijgen. De 21"ers moet je er toch minimaal een stackje van 4 maken om een lekker dik laag te krijgen, de TSW218's klinken van zichzelf al erg vet, ongeacht of je er meerdere op elkaar stapelt.

    Met de juiste systeemsettings verwacht ik wel dat de 218's een aanvulling op de 718's kunnen zijn.
    Spelingvouten onder voorbehout...

    Comment

    • G-J
      • Jun 2009
      • 11

      #3
      Originally posted by Turboke
      Zijn er ervaringen met het gebruik van de TSW218 bij de oudere systemen zoals de flash of floodlights of als extra sub onder een TSW718?
      Ik zou het niet combineren, de 218 is de vervanging van de 718 in de aspect serie maar is echt een ander ontwerp met andere specs, mocht je extra sub nodig hebben onder de 718's gebruik dan de 21" subs er zit een klein tijd verschil tussen, maar die gegevens zijn terug te vinden op de site van Turbosound en dus makkelijk in te voeren in je proccesor.
      Sterker nog ik heb ze hier liggen.

      Floodlicht+721
      21" +4 db hpf 20hz 24db butwrth tot 100hz 24 db linksrly
      2x18"+2db delay 0.125ms hpf 50hz 24db linksrly tot 180hz 24db linksrly

      Comment

      Working...