Iets nieuws ?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Timo Beckman
    • Jul 2006
    • 1298

    Iets nieuws ?

    ............................
    Last edited by Timo Beckman; 03-01-13, 11:23.
  • Koen van der K
    • Aug 2005
    • 1146

    #2
    ... heftig, resultaat van "dochter" LCS toch ? Iets voor grote multi-multi-multichannelproducties. LCS had ik meen een soortgelijk systeem voor o.a. Cirque du soleil ?

    ... mooi spulleke ...
    Meer is minder, minder is meer

    Comment

    • Timo Beckman
      • Jul 2006
      • 1298

      #3
      ............................
      Last edited by Timo Beckman; 03-01-13, 11:23.

      Comment

      • Gast1401081
        • Mar 2001
        • 7999

        #4
        Originally posted by Timo Beckman
        dit is de opvolger van de matrix 3
        ik denk dat deze de grote broer van matrix3 wordt... ( en stiekem verwacht ik dat er een UserInterface bijkomt die allá da Midas XL8 een menger gaat vormen...)
        Ze zijn daar in Berkeley een paar jaar geleden niet voor niks zwaar digitaal gegaan..

        En inderdaad, staat wel leuk op de boekenplank,,,,
        (alhoewel , 1 april en een rooie huisstijl? afijn, we wachten af..)

        Comment

        • @lex
          • Jul 2006
          • 1087

          #5
          1 april, dacht ik ook gelijk aan. Zie alleen maar eenvoudig te photo-shoppen frontjes en makkelijk te tekenen diagrammen. Geen indrukwekkende achterkanten met de voorziene aansluitingen...

          Mmmmmhh, weet het niet

          @lex
          Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

          Comment

          • cobi
            • Aug 2002
            • 1083

            #6
            Originally posted by @lex
            1 april, dacht ik ook gelijk aan. Zie alleen maar eenvoudig te photo-shoppen frontjes en makkelijk te tekenen diagrammen. Geen indrukwekkende achterkanten met de voorziene aansluitingen...

            Mmmmmhh, weet het niet

            @lex
            Op de Messe in Frankfurt waren de kasten van alle kanten te zien, ook was dit product te 'groot' aanwezig om een 1 april grap te zijn.
            Spelingvouten onder voorbehout...

            Comment

            • Timo Beckman
              • Jul 2006
              • 1298

              #7
              ............................
              Last edited by Timo Beckman; 03-01-13, 11:22.

              Comment

              • showband
                • May 2001
                • 4524

                #8
                Kan iemand mij vertellen waar deze dozen voor dienen?

                Ik heb nu alle documentatie gelezen en meer dan een telefooncentrale voor data kan ik er niet in zien.

                Waar gebruik je dit?
                en
                Waarvoor?


                sorry voor de nieuwbie vraag maar een nieuw topic zou misschien...
                lekker belangrijk!

                Comment

                • Timo Beckman
                  • Jul 2006
                  • 1298

                  #9
                  ............................
                  Last edited by Timo Beckman; 03-01-13, 11:22.

                  Comment

                  • @lex
                    • Jul 2006
                    • 1087

                    #10
                    Originally posted by cobi
                    Op de Messe in Frankfurt waren de kasten van alle kanten te zien, ook was dit product te 'groot' aanwezig om een 1 april grap te zijn.
                    Oh, des te beter. Soort van veel zwaardere en meer multifunktionele opvolger van de DME64 wordt het dan dus.

                    Ben benieuwd hoewel ik me afvraag hoe snel je dit systeem in Nederland gaat tegenkomen.

                    @lex
                    Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

                    Comment

                    • Gast1401081
                      • Mar 2001
                      • 7999

                      #11
                      Originally posted by MacGyverSounds
                      ik denk dat deze de grote broer van matrix3 wordt... ( en stiekem verwacht ik dat er een UserInterface bijkomt die allá da Midas XL8 een menger gaat vormen...)
                      Het schijnt dat de voorloper van dit systeem in China de Olympsiche Spelen gedaan heeft, met een Time-based controlled showdesign... Alle licht geluid en camera-movements kwamen vanaf de sempte van M.
                      Voor zover ik weet heeft Meyer Jr, een erg grote digitale geluidskennis, en dat zal dan ook wel de toekomst worden.

                      en inderdaad, als de heren M zoiets gaan uitbrengen, dan is het niet de vraag waar zij het voor bedoeld hebben, maar waarvoor jij het zou willen gebruiken...
                      (prijskaartje zal dan ook wel lekker over een nieuwe auto heengaan, merk en type mag je zelf bedenken)

                      Comment

                      Working...