audience delight actieve set

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hardy
    • Mar 2009
    • 2

    audience delight actieve set

    Hoi,

    Ik had een vraagje ik heb een ad setje pas geleden gekocht van een particulier. Maar ik kan er zo op internet eigenlijk maar heel weinig informatie over vinden. Nou was mijn vraag of jullie mij iets meer kunnen informeren?

    Het gaat om 2 Passieve MI-15 Satalite
    2 Passieve MI-18-B Sub
    2 Actieve MI-18-B SPS Sub

    Het word ook wel ad corona set genoemd volgens mij.

    kwa klank vind ik het echt een super setje daar heb ik hem ook voor gekocht.

    Al vast hartstikke bedankt!!

    M.v.g. Hardy Clement
  • 4AC
    • Nov 2007
    • 1791

    #2
    google
    Audience Delight
    1e resultaat
    AD Systems

    Ik denk dat zij je wat meer kunnen vertellen...
    uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
    Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

    Comment

    • djspeakertje
      • Oct 2008
      • 1912

      #3
      Originally posted by 4AC
      google
      Audience Delight
      1e resultaat
      AD Systems

      Ik denk dat zij je wat meer kunnen vertellen...

      heb de hele site al doorgekeken, kan nix vinden over corona, en als ik zoek op corona krijg ik een error, dus misschien is het van de site gehaald ofzo?!? als je specs zoekt is dit misschien interresant: AD CORONA ACTIEF PA System: G&L Showequipment webshop voor prof. audio en licht hopelijk kan je er wat mee!

      daan
      I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
      I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

      Comment

      • 4AC
        • Nov 2007
        • 1791

        #4
        Daan, het was meer de bedoeling dat de TS zelf contact op zou nemen met de importeur. (of verkoper/handelaar) Zij zijn namelijk nr. 1 bron van informatie mocht je iets van specs zoeken.
        Ben je nieuwsgierig naar ervaringen of heb je een mening over het product, dan is er dit (of een ander) forum.

        Tenzij je om wat voor reden dan ook niet de benodigde informatie kan krijgen bij de importeur... (....of verkoper/handelaar)

        Voor een lijstje met specs -zoals Daan geeft- kun je altijd nog gebruik maken van google. Daar zal Daan het ook vandaan hebben.

        Mvg,

        Teun
        uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
        Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

        Comment

        • jens
          • Aug 2004
          • 1067

          #5
          ik heb zelf ook de mi 15 ..wat wil je weten?

          van die bas kast heb ik wel ergens nog een foldertje met wat reut maar dan moet ik op zoek gaan...

          gr jens

          Comment

          • djspeakertje
            • Oct 2008
            • 1912

            #6
            Originally posted by 4AC
            Daan, het was meer de bedoeling dat de TS zelf contact op zou nemen met de importeur. (of verkoper/handelaar) Zij zijn namelijk nr. 1 bron van informatie mocht je iets van specs zoeken.
            Ben je nieuwsgierig naar ervaringen of heb je een mening over het product, dan is er dit (of een ander) forum.

            Tenzij je om wat voor reden dan ook niet de benodigde informatie kan krijgen bij de importeur... (....of verkoper/handelaar)

            Voor een lijstje met specs -zoals Daan geeft- kun je altijd nog gebruik maken van google. Daar zal Daan het ook vandaan hebben.

            Mvg,

            Teun

            mag ik tegenwoordig niet eens meer proberen te helpen??? wat heb jij toch tegen mij, overal negatieve opmerkingen?!?

            sorry mod, ff offtopic

            daan
            I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
            I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

            Comment

            • Hardy
              • Mar 2009
              • 2

              #7
              Daan Harstikke bedankt! en inderdaad op de site van de ad importeur is niks te vinden ik krijg daar ook error!

              Zijn er ook mensen die er mee gewerkt hebben en er een mening over hebben.

              Ik wil het setje gaan gebruiken voor artiesten in cafetjes en kleine podia gewoon tape artiesten.

              Al vast weer bedankt!

              mvg Hardy Clement
              Last edited by Hardy; 19-03-09, 11:29.

              Comment

              • DJ Antoon
                • May 2005
                • 1681

                #8
                Originally posted by Hardy
                Daan Harstikke bedankt! en inderdaad op de site van de ad importeur is niks te vinden ik krijg daar ook error!
                Komt dit toevallig omdat deze set nog uit spanje (prof sound) kwam, voordat AD verkocht was aan een duitser?
                Volgens mij heeft het oude en nieuwe AD niet zo veel met elkaar te maken.

                De importeur moet toch duidelijkheid kunnen geven lijkt me?

                Comment

                Working...