Martin F12+

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bertdelafontaine
    • Apr 2008
    • 2

    Martin F12+

    Guys,

    Ik ben een setje aan het samenstellen voor iemand en ben hiervoor op zoek naar een monitorsysteem dat voldoet aan de eisen van het podium dat die plaats aanbiedt. Het podium is niet zo groot (6mx4m), maar er staan geregeld bands van 5-6man op. Dit geheel terzijde, wat info...

    Ik ben geïnteresseerd in de F12+ als stagemonitor, van de blackline van Martin. Ik heb begrepen dat dit een low-budget serie is. Ik heb een bepaald budget dat ik kan spenderen vandaar deze keuze. Ze zouden op CC4000's van Crest draaien. Maak ik een ***e keuze voor de Martin monitors? Wat zijn jullie bedenkingen, iemand deze monitor al gehoord?

    Groetz
    FUTURE STAGE ENGINEER, I ALREADY GENERATE 100DB :p
  • dexter
    • Jul 2005
    • 433

    #2
    Hallo

    Ik ken de monitoren persoonlijk werk er namelijk regelmatig mee.
    Geen verkeerde speakers maar als monitor vind ik ze niet zo super.

    De hoek is net niet scherp genoeg voor jusite monitor hoek.
    en voro dat geld zijn er betere monitoren te krijgen niet dat ze het niet goed doen dat zeker niet maar de afstraling is beetje apart als je ze als monitor gebruikt en heb iedere keer het idee dat het erg hard gaat maar dat is niet zo ze zijn tikje helder/schel als monitor.

    Ik zou aanraden eens te kijken naar de EV SX250 monitoren
    deze zijn een stuk neutraler en klinken naar mijn bescheiden mening beter.
    En ook van een mid dip heb je geen last ondanks dat het 15 inches zijn.

    Comment

    • djspeakertje
      • Oct 2008
      • 1912

      #3
      ik weet niet wat je budget is, maar ik heb wel eens gewerkt met gae 4464 op kind K12 amps, de GAE PS121M en PS151M zijn(volgens mij) de opvolgers van de 4464, in ieder geval lijken ze er veel op. de ervaringen zijn wel goed, als het koor de microfoons niet steeds naar voren( lees:richting monitor) schuift, dan komt alles wel goed (is ons gebeurt met de schoolmusical '08, avondje plezier van gehad...... )

      daan
      I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
      I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

      Comment

      Working...