Actieve set portable voor ruim 200 man

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Fleoso
    • Feb 2009
    • 5

    Actieve set portable voor ruim 200 man

    [LEFT]Hi,

    Ben op zoek naar actieve set voor het bespelen van ruim 200 man.

    JBL,Mackie,Electrovoice, DAP, DB technologies, HK Audio lucas,Skytec?


    Ik heb werkelijk geen idee wat de prestaties zijn afgezet tegen de prijs

    Mengpaneel min 10 kan, monitoren?[/LEFT]
  • Whitefarmer
    • Oct 2003
    • 1244

    #2
    Originally posted by Fleoso
    [LEFT]Hi,[/LEFT]


    [LEFT]Ben op zoek naar actieve set voor het bespelen van ruim 200 man.[/LEFT]

    [LEFT]JBL,Mackie,Electrovoice, DAP, DB technologies, HK Audio lucas,Skytec?[/LEFT]


    [LEFT]Ik heb werkelijk geen idee wat de prestaties zijn afgezet tegen de prijs[/LEFT]


    [LEFT]Mengpaneel min 10 kan, monitoren?[/LEFT]
    Hoi,
    welkom op dit forum.

    Ik kan me er heel makkelijk vanaf helpen door te zeggen: gebruik de zoekfunctie, daar vind je HEEL vEEL info, maar ik zal je op weg helpen.

    1 Wat is je toepassing (10 kanaalmixer = bandje??)pop/rock/metal/jazz
    2 wat is je budget
    3 binnen/buiten
    4 hoe vaak ga je het gebruiken (is huren een optie?)
    5 blabla
    6enz...
    Groeten John
    ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
    Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

    Comment

    • shure-fan
      • Sep 2003
      • 1046

      #3
      Hoi,

      Heb je de forum regels ook gelezen? daarin staat dat men eerst even de search dienen te gebruiken voordat een nieuw topic ge-opend wordt.

      in de search staan wellenswaar 10tallen onderwerpen die overeenkomen met wat jij zoekt
      Freelance monitormixer / Geluidstechniek / tape act

      Comment

      • Fleoso
        • Feb 2009
        • 5

        #4
        [quote=Whitefarmer;499329]
        1 Wat is je toepassing (10 kanaalmixer = bandje??)pop/rock/metal/jazz
        Een 11 koppige salsa band ; 4 blazers,conga, bongo,timbales, bas piano, 3 zang
        2 wat is je budget
        In eerste instantie 2000,- euro
        3 binnen/buiten
        Voornamelijk binnen
        4 hoe vaak ga je het gebruiken (is huren een optie?)
        20 x per jaar

        Moet met bas installatie en 3 personen in een touran passen.

        Comment

        • sis
          • Jul 2003
          • 3305

          #5
          Een actieve portabele set voor 200 man gaat nooit of te nimmer in een Volkswagen touran. ken die wagen goed en weet wat erin kan
          Je hebt dus minimaal al 2 subs nodig 18" en minimaal 2 serieuze toppen.
          Als ze dan nog actief moeten zijn , tja dan wordt het een dure aangelegenheid.
          En een budget van 2000 euro mag je dan meteen met 3 vermenigvuldigen, dan druk ik mij nog zacht uit .

          sis
          Last edited by sis; 13-02-09, 13:26.
          Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

          Comment

          • Mattheusvz
            • Jun 2007
            • 107

            #6
            Tijdens de demo die wij gaan doen met onze K-Array set zal er ook een supercompacte set gedemo'ot worden. De compacte set bestaat uit twee zuiltjes van ca. 5 cm breed waar een behoorlijke geluidsdruk van af komt. In de compacte subjes zitten de versterkers voor het geheel ingebouwd.
            De demo vindt plaats op 28 maart in het Eden Hotel in Emmen. Mocht je belangstelling hebben mail me dan even, dan regel ik de toegang.

            Comment

            • laptop
              • Jan 2009
              • 187

              #7
              hallo,

              wat dacht je van deze set:
              dB Technologies Club EX System sub-top combinatie Luidsprekerset prijsvergelijking goedkoopste
              deze kan tot ongeveer 300man het merk is dB Technologies, dit is een goed en betrouwbaar merk(vind ik).
              2tops 12"/1" en 2 subs 15" met tussenpaal en kabels
              wel €400 boven het budget.
              kijk maar wat je er mee doet.

              Mvg.

              Comment

              • sis
                • Jul 2003
                • 3305

                #8
                Originally posted by Mattheusvz
                Tijdens de demo die wij gaan doen met onze K-Array set zal er ook een supercompacte set gedemo'ot worden. De compacte set bestaat uit twee zuiltjes van ca. 5 cm breed waar een behoorlijke geluidsdruk van af komt. In de compacte subjes zitten de versterkers voor het geheel ingebouwd.
                De demo vindt plaats op 28 maart in het Eden Hotel in Emmen. Mocht je belangstelling hebben mail me dan even, dan regel ik de toegang.
                Heb je het over de red-line ?
                Zoja, heb je ook een prijsindicatie ?
                sis
                Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

                Comment

                • sis
                  • Jul 2003
                  • 3305

                  #9
                  Laptop, de set die je voorsteld gaat nog in geen 100 jaar, 200 à 300 man aankunnen, zeker niet voor een band met DEZE bezetting:

                  "" Een 11 koppige salsa band ; 4 blazers,conga, bongo,timbales, bas piano, 3 zang ""

                  sis
                  Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

                  Comment

                  • Mattheusvz
                    • Jun 2007
                    • 107

                    #10
                    Originally posted by sis
                    Heb je het over de red-line ?
                    Zoja, heb je ook een prijsindicatie ?
                    sis
                    Ik moest even spieken op de website van K-Array om te zien welk systeem het was; en het is inderdaad de Redline. Ik heb deze set al een keer gehoord en was behoorlijk onder de indruk. De set heeft meer power dan je verwachten zou. Prijzen weet ik helaas niet, dan zul je bij de importeur moeten zijn; Xover Sound Systems in Amsterdam.

                    Comment

                    • Fleoso
                      • Feb 2009
                      • 5

                      #11
                      Ziet er goed uit K-Array, wat is DSP?

                      If I may ask, zonder afgeschoten te worden door een wijsneus die me verwijst naar de zoek functie.

                      Comment

                      • Fleoso
                        • Feb 2009
                        • 5

                        #12
                        aiaiai

                        [FONT=BlairMdITCTT-Medium][LEFT]KF12 [/FONT][FONT=CenturyGothic-Italic]High technology powered 12 coaxial full range speaker + Power Out [/FONT][FONT=CenturyGothic]2,592[/LEFT]
                        [/FONT][FONT=BlairMdITCTT-Medium][LEFT]PASSIVE SUBWOOFERS [/FONT][FONT=CenturyGothic]€[/LEFT]
                        [/FONT][FONT=BlairMdITCTT-Medium][LEFT]KL12 [/FONT][FONT=CenturyGothic-Italic]Overlight highpower 12" subwoofer [/FONT][FONT=CenturyGothic]978[/LEFT]
                        [/FONT][FONT=BlairMdITCTT-Medium][LEFT]KL18 [/FONT][FONT=CenturyGothic-Italic]Overlight highpower 18" subwoofer [/FONT][FONT=CenturyGothic]1,198[/LEFT]
                        [/FONT][FONT=BlairMdITCTT-Medium][LEFT]POWERED SUBWOOFERS [/FONT][FONT=CenturyGothic]€[/LEFT]
                        [/FONT][FONT=BlairMdITCTT-Medium][LEFT]KL1A [/FONT][FONT=CenturyGothic-Italic]Overlight DSP 12" powered subwoofer + Power Out [/FONT][FONT=CenturyGothic]1,879[/LEFT]
                        [/FONT][FONT=BlairMdITCTT-Medium][LEFT]8MA [/FONT][FONT=CenturyGothic-Italic]Overlight DSP 18" powered subwoofer + Power Out [/FONT][FONT=CenturyGothic]2,105[/LEFT]
                        [/FONT][FONT=BlairMdITCTT-Medium][LEFT]REDLINE SYSTEMS [/FONT][FONT=CenturyGothic]€[/LEFT]
                        [/FONT][FONT=BlairMdITCTT-Medium][LEFT]KF12S [/FONT][FONT=CenturyGothic-Italic]Powered System composed by 2xKL18 + 2 KF12 [/FONT][FONT=CenturyGothic]7,078[/LEFT]
                        [/FONT][FONT=BlairMdITCTT-Medium][LEFT]KR100S[/FONT][FONT=CenturyGothic-Italic]Powered System composed by 2xKL12MA + 2 Ultra Slim 1 mt Linearray Satellite [/FONT][FONT=CenturyGothic]5,900[/LEFT]
                        [/FONT][FONT=BlairMdITCTT-Medium][LEFT]KR200 [/FONT][FONT=CenturyGothic-Italic]Powered System composed by 2xKL18MA + 2 Ultra Slim 2 mt Linearray Satellite [/FONT][FONT=CenturyGothic]8,595[/LEFT]
                        [/FONT]

                        Comment

                        • Fleoso
                          • Feb 2009
                          • 5

                          #13
                          Deze dan

                          FBT Professional Audio Equipment :: FBTMaxX

                          een overall sensitivity van 98db. Is dat veredeld huiskamer niveau?

                          Comment

                          Working...