Mengpaneel

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • martijn3293
    • Feb 2009
    • 11

    Mengpaneel

    Hallo,

    Zoals jullie misschien al in een ander topic hebben gelezen, daar staat vermeld dat ik dus een heel oud mengpaneel heb. Nu zijn we met mijn band dringend aan een nieuw mengpaneel nodig. Het hoeft niet zo een heel ingewikkeld gedoe te zijn want daar kennen we niet veel van.
    Ik zou dus graag een mengpaneel kopen. (LIEFST ONDER 200 EURO)Music Store professional

    Maar er is denk ik een probleem. Ik heb een mengpaneel nodig met versterker in, want ik sloot de giteren via pedal rechtstreeks aan op de versterker, en de versterker op de speakers. Als ik nu een mengpaneel koop van in die lijst van die ene link van hierboven, wat moet ik dan er eventueel bijkopen om dat te versterken??
  • ralph
    Banned
    • Aug 2000
    • 2649

    #2
    En die vraag stel je nadat je de moeite hebt genomen om wat te lezen over powerd mixers?
    Over mengpanelen in het algemeen?

    Tip: Die behringer mixer die je aanhaalt, daarvan staat op de behringer site een Nederlandstalige handleiding, in die handleiding staat heel simpel en ondersteund met plaatjes uitgelegd wat je op welke manier moet aansluiten.

    Lijkt me een betere manier om vertrouwd te raken met de jiuste manier van werken dan dat we hier gaan steggelen over de verschillende mogelijkheden, de voordelen, de wensen en vervolgens weet je nog steeds geen ene ruk over de basics.

    Gaat het lukken om die handleiding te vinden? hoop het wel!

    Comment

    • martijn3293
      • Feb 2009
      • 11

      #3
      Originally posted by ralph
      En die vraag stel je nadat je de moeite hebt genomen om wat te lezen over powerd mixers?
      Over mengpanelen in het algemeen?

      Tip: Die behringer mixer die je aanhaalt, daarvan staat op de behringer site een Nederlandstalige handleiding, in die handleiding staat heel simpel en ondersteund met plaatjes uitgelegd wat je op welke manier moet aansluiten.

      Lijkt me een betere manier om vertrouwd te raken met de jiuste manier van werken dan dat we hier gaan steggelen over de verschillende mogelijkheden, de voordelen, de wensen en vervolgens weet je nog steeds geen ene ruk over de basics.

      Gaat het lukken om die handleiding te vinden? hoop het wel!
      Ja :d kzal mijn best doen
      Bedankt alvast

      Comment

      • Stefan1
        • Jan 2009
        • 8

        #4
        Deze mixer heb ik 2 jaar geleden gekocht. Werkt nog steeds. Ik Gebruik hem Ca. 1x in de maand voor kleine lezingen. Nooit problemen mee gehad. Voor minder geld zul je niet meer hebben.

        MVG,
        Stefan

        Comment

        • RayM
          • Jan 2006
          • 742

          #5
          Originally posted by martijn3293
          Ik heb een mengpaneel nodig met versterker in, want ik sloot de giteren via pedal rechtstreeks aan op de versterker, en de versterker op de speakers. Als ik nu een mengpaneel koop van in die lijst van die ene link van hierboven, wat moet ik dan er eventueel bijkopen om dat te versterken??
          Kun je dat even uitleggen? Ik begrijp er niets van.
          Heerlijk die stilte

          Comment

          • Whitefarmer
            • Oct 2003
            • 1244

            #6
            Originally posted by RayM
            Kun je dat even uitleggen? Ik begrijp er niets van.
            Daarom had Ralph hem al 'huiswerk' gegeven.

            groeten John
            Groeten John
            ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
            Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

            Comment

            Working...