Nieuwe Eon's

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Outline
    • Feb 2006
    • 1434

    Nieuwe Eon's

    Voor wie het nog niet weet: De nieuwe JBL Eon's zijn er!

    Zie link: JBL :: Product Family

    Prijzen vind je hier: http://www.audioxl.nl/live/files/pri...008_JBL_be.pdf

    Ik heb 'm vandaag al kunnen zien, maar helaas niet kunnen horen. Dit omdat ik er geen tijd voor had. Maar luistersessie staat wel in de planning. Volgens de dealer is het schelle er nu wel uit. Maar aangezien het JBL is, is het eerst horen en dan geloven!

    3 dingen die opvallen:

    -Geen basisruis.
    -Lekker licht.
    -Verlicht logo.

    Heb ook wat foto's genomen, als ik de tijd had om foto-hosting teregelen. stonden ze hier nu wel...

    Reactie's en (voor wie ze al wel gehoord heeft) meningen, heren!
  • Mark-LED
    • May 2004
    • 822

    #2
    Vind ze er niet mooier op geworden..

    Comment

    • BvE
      • Oct 2004
      • 385

      #3
      In ieder geval wel lekker licht!

      Comment

      • bullet-77
        • Sep 2006
        • 17

        #4
        Vind de Vertec super ma voor de rest bennk ni echt fan van JBL, voor gewoon top en sub, Geef mij maar turbosound
        It ain't a job.... It's a way of life

        Comment

        • EVfreak
          • Jan 2006
          • 146

          #5
          Vreselijk, wat een gillers. Hoop dat de kwaliteit véél beter is dan het uiterlijk.Wie wilt zo een lelijke doosjes op zijn feest hebben staan.Misschien als je ze achter een zwart doek zet! (ik ga reaktie krijgen...)
          Last edited by EVfreak; 07-11-08, 21:05.

          Comment

          • DiGiCowboy
            • Jul 2006
            • 60

            #6
            @ EVfreak, nee die vorige zagen er zeker mooi uit !!?!

            Ben ook wel benieuwd, ik vind ze ook niet vreselijk goedkoop als ik eerlijk ben !!

            Comment

            • EVfreak
              • Jan 2006
              • 146

              #7
              Originally posted by DiGiCowboy
              @ EVfreak, nee die vorige zagen er zeker mooi uit !!?!

              Ben ook wel benieuwd, ik vind ze ook niet vreselijk goedkoop als ik eerlijk ben !!
              HaHa, nee die vorige vond ik ook niet mooi.En het geluid ook niet.Hoop dat ze er iets aan gedaan hebben bij JBL.Zoals ik al schreef;ik hoop dat ze beterklinken dan dat ze uitzien

              Comment

              • Mark-LED
                • May 2004
                • 822

                #8
                Mwoah vond de oude EON er niet vreselijk uit zien, mooi is echter anders (zal ook wel komen omdat ik sowieso niet echt fan ben van actieve toppen).

                Comment

                • moderator
                  Moderator
                  • Apr 2001
                  • 5950

                  #9
                  Mooi geluid....dat hoor je toch?!
                  Moderator J&H Licht en Geluid Forums

                  Comment

                  • MusicSupport
                    • Feb 2006
                    • 1016

                    #10
                    Ik sluit me aan bij de mod! Beetje onzin reacties.

                    Uiterlijk is een kwestie van smaak en je kunt JBL inmiddels niet meer over 1 kam scheren!

                    Geluid moet mooi klinken en de rest is esthetiek. Stukje beroepdeformatie om een speaker te beoordelen op zn uiterlijk. Ter plekke kijkt geen een van de gasten naar het uiterlijk van een kast. Als tie maar zwart is en er geluid uit komt!

                    Ik vind de oude EON serie ook niet klinken, maar dat wil niet zeggen dat deze nieuwe niet okey zijn of dat al het JBL spul niet in orde is!

                    Integendeel. JBL is bijv. met de nieuwe SRX lijn een goede weg ingeslagen. Erg lichte en strakke serie met goede performance!
                    d&b Audiotechnik

                    Comment

                    • sparky
                      • Apr 2002
                      • 2104

                      #11
                      Blijven de nieuwe ook drijven als je ze in de gracht flikkert?
                      Voor de rest: JBL in de herkansing, misschien dat ze het dit keer wel goed hebben gedaan. Dat zij ooit hun naam hebben verbonden aan de eerste EONs blijft me verbazen. Mensen die alleen de EONs kennen en niet de grotere systemen zullen niet snel JBL op hun lijstje zetten als ze eens en wat grotere set nodig hebben.
                      Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

                      Comment

                      • dexter
                        • Jul 2005
                        • 433

                        #12
                        Ik vond de EON G2 al een heel stuk beter klinken dan de oude grijze oer- EON.

                        Vooral de EON10 was vreselijk recht in frequentie response.

                        Comment

                        • showband
                          • May 2001
                          • 4524

                          #13
                          ik vind die 10 inch dingen reuze interessant.
                          7,5 kg en een hoop herrie met ingebouwde basic mixer voor een mic+line.
                          ---------------------------------------
                          En persoonlijk denk ik dat er bijna geen betere investering is mogelijk geweest dan een orginele eon. Rest waarde superhoog. veel volume voor weinig geld. zeer universeel toepasbaar. En dat je voor 700euri geen top of the bill koopt snapt iedereen wel.

                          Maar een gebakkie binnen die prijsrange waarmee je serieus kan monitoren ook bij drums, een kroeg als zanginstallatie kan volblazen, keyboardversterker, repetitieamp. en een afschrijving van maar een paar tientjes per jaar...
                          Het is dus M.I. altijd een hele goede investering geweest.

                          hoort thuis in het rijtje EV200, en SM58 als long term verhuurders-cashmakers
                          ---------------------------------------
                          lekker belangrijk!

                          Comment

                          Working...