Sony Minidisc deck MDS JE-520

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TonBeljon
    • Apr 2006
    • 104

    Sony Minidisc deck MDS JE-520

    Nu heb ik zo'n Sony Minidisc deck MDS JE-520, maar ben de gebruiksaanwijzing kwijt.........! Het volgende moet ik even weten, maar kan er niet mee op komen: Wanneer de eerste track heeft gespeeld, moet daarna niet automatisch de tweede track gaan spelen....hoe zat dat ook weer, weet het echt niet meer.
  • speakertech
    • Jan 2008
    • 1696

    #2
    Originally posted by TonBeljon
    Nu heb ik zo'n Sony Minidisc deck MDS JE-520, maar ben de gebruiksaanwijzing kwijt.........! Het volgende moet ik even weten, maar kan er niet mee op komen: Wanneer de eerste track heeft gespeeld, moet daarna niet automatisch de tweede track gaan spelen....hoe zat dat ook weer, weet het echt niet meer.
    Via de afstandsbediening "autopause" aanzetten
    Speakertech
    Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
    ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

    Comment

    • laserguy
      • Jun 2003
      • 2755

      #3
      ... en als hij dan opnieuw bij een druk op de knop terug dezelfde track moet spelen dan moet je ook REPEAT 1 in het venster krijgen...
      Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

      Comment

      • TonBeljon
        • Apr 2006
        • 104

        #4
        Originally posted by speakertech
        Via de afstandsbediening "autopause" aanzetten
        Speakertech
        Ik zie geen knop autopause op de afstandbediening....Ik moet ergens in het menu zijn denk ik maar weet niet meer waar...

        Comment

        • goldsound
          • Jan 2003
          • 429

          #5
          is wel engelstalig:



          Hierin is het wel te vinden.
          Zoek en gij zult vinden, vindt gij niet dan is het zoek

          Comment

          • TonBeljon
            • Apr 2006
            • 104

            #6
            Originally posted by goldsound
            Thanks!! ik heb het gevonden!

            Comment

            Working...