power works

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • koperen co
    • May 2008
    • 8

    power works

    hallo, wie kan mij helpen aan de juiste info!
    ik heb 2x power works ( RS 153 ) 3way 8ohm 300 watt per kast, gebruik ik als top box, 2x power works subwoofers ( RS 115 ) 8ohm 600 watt per kast. deze kasten worden aangestuurd door een yahama emx 5000-12 zangmengversterker.
    ik weet dat er meer uit de kasten gehaald kan worden, maar wie weet nou de juiste versterking/ers hiervoor.
    Last edited by koperen co; 04-05-08, 20:46.
  • jokerpatrick
    • Sep 2007
    • 3

    #2
    Wij draaide met dezelfde set met een lem procon 1500, de speakers doorgelusd brengt ze naar 4 ohm.
    De versterker levert dan 2x 750 watt dat is mijn inziens oke dan heeft de versterker nog wat adem over ook.

    Comment

    • koperen co
      • May 2008
      • 8

      #3
      power works

      he bedankt voor de info, geweldig kan ik eens echt aan de gang. groet,

      Comment

      • koperen co
        • May 2008
        • 8

        #4
        power works

        toch nog een vraagje, ik lus de sub door naar de topbox, is dat wat je bedoeld met doorlussen. groet co

        Comment

        • koperen co
          • May 2008
          • 8

          #5
          jokerpatrick

          power works
          hallo, toch nog een vraagje, het door lussen waar je het over had van 8 ohm naar 4 ohm, bedoel je daar mee dat je de subwoofer naar topbox doorlust. groet co

          Comment

          • jokerpatrick
            • Sep 2007
            • 3

            #6
            Ik bedoel dat je de toppen via de filters van de woofers laat draaien één speaker kabel naar de woofer en vanaf de woofer naar de tops.
            deze zijn samen acht ohm wanneer je ze doorlust wordt dat 4 ohm

            Comment

            • koperen co
              • May 2008
              • 8

              #7
              power works

              oke ik denk dat ik je begrijpt, subwoofer en de topbox aan elkaar doorlussen, versterkers kabel in pluggen in de subwoofer, en het zou goed moeten zijn toch?

              Comment

              Working...