DB technologies CLUB EX, ervaring?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • drummerke
    • Oct 2006
    • 432

    DB technologies CLUB EX, ervaring?

    Hey,

    Ik wou even vragen wie er ervaring heeft met dit systeem. Bevat een 2x Opera 402 en een 2x Opera sub15.

    Ik gebruik momenteel een kleiner passief setje (top+bas 2x450Wrms) in jeugdhuizen, optredens, kleine zaaltjes, gospel, ... maar het is vaak net iets te licht voor rock&roll door te stuwen.

    Het grootste + punt voor mij is het totaal gewicht van het pakketje. Zou hoef ik niet direct een grotere auto te kopen (fiat doblo cargo) en kan ik zoals vaak alles alleen opzetten.

    Greets
  • DjDennizz
    • Apr 2006
    • 18

    #2
    Beste,

    Ervaring in het hele programma van dB technologies

    Club EX systeem is zeker voor de interessante Prijs/Kwaliteits verhouding een aanrader. Heb zelf wel is wat bruiloftjes ermee gedaan etc. Zware discofeesten moet je er niet mee verwachten , kleine zaaltjes kan je met gemak aan.

    Setjes voor een band of iets dergelijks is ook goed, goede druk in de laagkasten tot sprankelend mid/hoog in de topjes. De 402 topjes zijn ook in te zetten als monitoring en liggen gelijk in de goede hoek. Later als optie nog 2x Sub15 als subs erbij kunnen een mooie stack vormen

    Niet te geloven; In mijn Mazda 323F ba-tje past dit systeem met een dj set en cd koffers

    Comment

    • 4AC
      • Nov 2007
      • 1791

      #3
      DB tech setje is zeker leuk... Maar voor dat geld is er zoveel leuks te koop! Het alom bekende mackie setje[FONT=Verdana] SRM 450 / SWA 1501 zou ik ook in overweging nemen. Ik kan u uit ervaring zeggen dat dit vooral heel mooi klinkt. Naar mijn mening. Loeihard gaat het natuurlijk ook niet, maar dat is ook niet nodig volgens mij...

      Als je kijkt naar de doeleinden zal ik zelf eerder gaan voor 2 betere topjes en één subje. Je zou bijvoorbeeld dit kunnen doen:
      2x RCF
      [/FONT]ART 312 A
      1x RCF ART 705 AS
      Is naar mijn mening een betere keus.
      uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
      Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

      Comment

      • Hansound
        • Apr 2006
        • 832

        #4
        Originally posted by 4AC
        DB tech setje is zeker leuk... Maar voor dat geld is er zoveel leuks te koop! Het alom bekende mackie setje[FONT=Verdana] SRM 450 / SWA 1501 zou ik ook in overweging nemen. Ik kan u uit ervaring zeggen dat dit vooral heel mooi klinkt. Naar mijn mening. Loeihard gaat het natuurlijk ook niet, maar dat is ook niet nodig volgens mij...[/FONT]

        [FONT=Verdana]Als je kijkt naar de doeleinden zal ik zelf eerder gaan voor 2 betere topjes en één subje. Je zou bijvoorbeeld dit kunnen doen:[/FONT]
        [FONT=Verdana]2x RCF[/FONT]ART 312 A
        1x RCF ART 705 AS
        Is naar mijn mening een betere keus.

        Ja in deze prijsklasse is inderdaad van alles te koop, maar of er nu iets bij zit waar je een poos mee vooruitkunt
        Eigenlijk allemaal troep, als je dit koopt staat het binnen de korste keren op marktplaats en ben je op zoek naar iets beters.
        Ik zou zeker proberen iets beters te kopen,

        Comment

        • 4AC
          • Nov 2007
          • 1791

          #5
          Originally posted by Hansound
          Ja in deze prijsklasse is inderdaad van alles te koop, maar of er nu iets bij zit waar je een poos mee vooruitkunt
          Eigenlijk allemaal troep, als je dit koopt staat het binnen de korste keren op marktplaats en ben je op zoek naar iets beters.
          Ik zou zeker proberen iets beters te kopen,
          Ik denk niet dat je vrienden maakt met deze tekst haha
          Ik ben het overigens ook niet met je eens dat dit "allemaal troep" is. En ik denk niet dat ik dat hoef uit te leggen...
          uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
          Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

          Comment

          • JDSound
            • Oct 2007
            • 28

            #6
            Hoi,

            Tja, troep of niet, ik heb in 25 jaar alles al geprobeerd in low buget, nu een paar jaar bezig met RCF, moet eerlijk zeggen, beter iets meer uitgeven is de boodschap, vroeg of laat doe je het toch en wat je dan doet, doe het goed!
            4 x TT25A + 6 x TTS18A, X32, lekker compact PAtje.

            Comment

            • Suy
              • Nov 2005
              • 27

              #7
              Originally posted by JDSound
              Hoi,

              Tja, troep of niet, ik heb in 25 jaar alles al geprobeerd in low buget, nu een paar jaar bezig met RCF, moet eerlijk zeggen, beter iets meer uitgeven is de boodschap, vroeg of laat doe je het toch en wat je dan doet, doe het goed!
              Hier hetzelfde verhaaltje, begonnen met de Vibe reeks van JB Systems, daarna Lem, en nu ART en 4PRO van RCF. Kost een paar centen meer maar dan heb je ook wat. En.. lekker actief gaan, is oh zo gemakkelijk.

              Comment

              Working...