Welke koptelefoon?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dave_S
    • Apr 2008
    • 8

    Welke koptelefoon?

    Hoi Allemaal,


    zouden jullie mij kunnen vertellen welk merk en type koptelefoon het meest geschikt is om te gebruiken bij het mixen, F.O.H. en/of monitors.

    Ik zoek een koptelefoon die een zeer goede geluidskwaliteit levert en weinig last heeft van omgevingsgeluid, zodat ik niet mijn pfl. op 130 ziljoen dB () moet zetten.

    Vriendelijke groet,
    Dave
  • rolanddeg
    • Nov 2004
    • 337

    #2
    Sennheiser HD25 of Beyer Dynamics... klinken beide super en sluiten goed af. Hierover loopt trouwens al een onderwerp, even zoeken...

    Comment

    • laserguy
      • Jun 2003
      • 2755

      #3
      Ik gebruik van Sennheiser de HD280 pro, de HD25 vind ik veel te veel bas hebben en die krijg je toch al door vanaf je FOH. Voor de echte purist kun je natuurlijk de Beyer DT100 nemen: die produceert zo weinig bas waardoor alle foutjes die meestal door lage tonen worden gemaskeerd ineens schrikbarend hoorbaar worden. Je moet hier wel even aan wennen en mee leren omgaan. Om bijvoorbeeld even relaxt een CD te beluisteren is dit absoluut geen aanrader!
      Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

      Comment

      Working...