Audio Technica 3000 serie met 341 handheld?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • arieO
    • Feb 2007
    • 16

    Audio Technica 3000 serie met 341 handheld?

    Ben in bezit van Shure Beta 58 wireless set en aantal Beta 58 draadmics.
    Ook een Audio Technica wireless setje en eigenlijk ook wel teverden over
    Ben van plan uit te breiden met 2 wireless sets.
    Kent iemand de Audio Technica 3000 serie met 341 handheld? en is dit klankmatig in vergelijking met een Beta 58.
    In ieder geval vind ik de Audio Technica 3000 serie er meer profi/robuuster uitzien dan een PGX setje van Shure
    Toepassing is d.j. presentatie en tapeact.
  • shure-fan
    • Sep 2003
    • 1046

    #2
    is een slx setje van shure niet iets voor je?
    Freelance monitormixer / Geluidstechniek / tape act

    Comment

    • Olaf Duffhuës
      • Oct 2000
      • 2477

      #3
      Ik doe het even aan uit mijn hoofd...

      De 341 is een handheld met de kop van de AT AE4100 draadgebonden handheld...

      De 3000 serie is goed te vergelijk, in mijn optiek beter dan sennheiser 100/300 serie en Shure PGX/SLX...

      Zelf werk ik sinds een aantal jaren met AT op sowieso insturmenten en probeer regelmatig zangers en zangeressen op een AT handheld te krijgen. Het nadeel wat dan vaak is, dat AT mic's heel direct klinken waardoor zangers en zangeressen ineens horen hoe ze echt klinken...Niet iedere zanger of zangeres kan daar tegen..;-)

      Verder hebben vrijwel alle AT mic's een high gain before feedback.
      Olaf Duffhuës

      **Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

      Comment

      • shure-fan
        • Sep 2003
        • 1046

        #4
        tsja, dan zou een AT een mooie mic zijn, ik zie trouwens ook wel vaak, als een zanger/es een vreemde HH krijgt dan een shure / sennheiser dat dan die persoon toch even " vies" kijkt,

        shure en sennheiser zijn bekende mics met voor de artiesten een bekende klank, en ja dan ineens iets heel anders
        Freelance monitormixer / Geluidstechniek / tape act

        Comment

        • Olaf Duffhuës
          • Oct 2000
          • 2477

          #5
          Hou maar eens in de gaten...Er zijn steeds vaker artiesten die AT in hun hand hebben...In America staat AT onder Shure..In Nederland begint het zachtjes aan te komen...
          Olaf Duffhuës

          **Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

          Comment

          Working...