shure u4d + handheld + beltpack

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • @ndrew
    • Jun 2005
    • 220

    shure u4d + handheld + beltpack

    Goedenavond medeforumers ik kan een draadloze shure set kopen. Het gaat om de u4 + een beta 87handheld u2 en een beltpack u1. Mijn vraag is is het nog wel aan te raden om deze set te kopen om dat het toch al wat ouder is en er sinds 2 jaar u4-r series uit zijn. Want er word nog aardig wat geld voor gevraagd. graag jullie menig.

    alvast bedankt.
    <laat het maar draaien>
  • martijn verkerk
    • Nov 2005
    • 300

    #2
    is maar net wat de prijs is
    u serie iseen goed systeem (wel ff letten welke band je em kan krijgen)
    maar aangezien mark1 niet meer gemaakt word moet het toch wel een leuk prijsje zijn

    Comment

    • @ndrew
      • Jun 2005
      • 220

      #3
      op welke band moet hij zitten?
      <laat het maar draaien>

      Comment

      • martijn verkerk
        • Nov 2005
        • 300

        #4
        Originally posted by @ndrew
        op welke band moet hij zitten?
        asl je de mk1 (kan59) kan je niks in de buurt van belgie en duitsland rest van nl ok maar voor hoelang
        mk2 zijn wel vrij in nl

        Comment

        • Lennartsound
          • Dec 2006
          • 269

          #5
          Het mooie van de nieuwe is dat in heel europa z'n plekje vind. Hij gebruikt een 3 keer zo kleine bandbreedte (je kan dus meer kanalen kwijt in de zelfde bandbreedte.
          Is wel handig als je in een gebied zit met een drukke ether (vergeet digitale tv niet!)

          Comment

          • hardia
            • Jul 2005
            • 8

            #6
            ik had eigenlijk een vraag over de verkoop technische waarde van een set
            u4d receiver, met antennes,
            en daarbij twee handhelds met beta 58 koppen

            wat zou daar in goede staat nog voor gevraagd kunnen worden , of kan iemand zeggen wat je er voor zou kunnen geven want vraagprijs hoeft natuurlijk niet altijd een daadwerkelijke prijs te zijn

            ik ben zeer benieuwd

            Comment

            • martijn verkerk
              • Nov 2005
              • 300

              #7
              Originally posted by hardia
              ik had eigenlijk een vraag over de verkoop technische waarde van een set
              u4d receiver, met antennes,
              en daarbij twee handhelds met beta 58 koppen

              wat zou daar in goede staat nog voor gevraagd kunnen worden , of kan iemand zeggen wat je er voor zou kunnen geven want vraagprijs hoeft natuurlijk niet altijd een daadwerkelijke prijs te zijn

              ik ben zeer benieuwd
              ligt helemaal aan de staat van de set.
              hoe vaak ze gebruikt zijn etc
              dub. ontvanger + 2x hh +2xbp kan tussen 100 en 2000 euro waard zijn
              daarboven zou ik toch echt nieuw gaan kopen...

              Comment

              • Richard
                • Aug 2000
                • 18

                #8
                Sorry dat ik een oud topic omhoog schop

                Maar ik heb de mogelijkheid om een Shure u4d (MK1) en 2 Beta87 handzenders over te nemen.

                Wat moet zo'n setje nog doen tegenwoordig?
                En is het nog wel verstandig om een Mk1 aan te schaffen ivm de frequenties van het digitale tv net etc?
                Een beetje van mezelf en een beetje Mach.

                Adios,
                Richard

                Comment

                • cobi
                  • Aug 2002
                  • 1083

                  #9
                  Originally posted by Richard
                  Sorry dat ik een oud topic omhoog schop

                  Maar ik heb de mogelijkheid om een Shure u4d (MK1) en 2 Beta87 handzenders over te nemen.

                  Wat moet zo'n setje nog doen tegenwoordig?
                  En is het nog wel verstandig om een Mk1 aan te schaffen ivm de frequenties van het digitale tv net etc?
                  Ik heb ook een tijdje gezocht naar die u4d zender/ontvanger combi. Wat mij tegenhoud om een dergelijk setje 2ehands te kopen is dat je niet weet wat zo'n handzender allemaal heeft meegemaakt. Met een zender kan een hoop mis gaan, en vaak zijn het toch wel belangrijke 'bronnen' die je er mee uitversterkt.

                  Ik weet in NL wel een bedrijf waar ik die dingen 2e hands kan kopen maar als je dat zelfde bedrijf in het volle stof (met alle apparatuur open en bloot) op een festival ziet staan schrikt me dat toch af. Ik heb bij hetzelfde bedrijf ook wel eens een setje bekeken waarbij de mickop vol deuken zat (en dat is dan alleen nog maar de zichtbare schade). Ik had niet zo'n zin om geld de betalen voor de ellende van een ander dus ik heb er voor bedankt.

                  Als je weet waar het setje vandaan komt (en je vertrouwd het) dan wordt het natuurlijk een ander verhaal.
                  Spelingvouten onder voorbehout...

                  Comment

                  • joe
                    • Jan 2003
                    • 446

                    #10
                    Voordeel is van een 2de hands uhf-r dat je die kan ombouwen naar een andere frequentie, zodat je er ook nog wat aan hebt in de toekomst.
                    Na mij weten is dit niet meer mogelijk bij de UHF serie.

                    UHF kan wel heel oud zijn hoor, dus kijk goed uit als je daar aan begint!


                    Groeten,
                    Last edited by moderator; 09-12-09, 07:37. Reason: forum spelregels

                    Comment

                    • Richard
                      • Aug 2000
                      • 18

                      #11
                      Ben gister wezen kijken.
                      De handzenders hadden (om maar positief te blijven) al een aardig leven achter zich.

                      Volgespuwde koppen, veertjes vd batterijen die de batterij amper op de plek hielden etc.

                      Over de ontvanger kan ik niets negatiefs zeggen, zag er netjes uit, deed wat ie moest doen, maar ben toch maar afgehaakt ivm het frequentieverhaal de komende jaren.

                      Nu dus maar op zoek naar een betaalbare (ja het is voor mij de combi hobby en Shure ge*l zijn hahaha) UHF-R
                      Een beetje van mezelf en een beetje Mach.

                      Adios,
                      Richard

                      Comment

                      Working...