Rackmounts voor MG124C(X)

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ronweb1
    • Feb 2008
    • 2

    Rackmounts voor MG124C(X)

    Hoi,

    ik heb momenteel een yamaha MG12/4 en wil deze inruilen op een MG124/C(X). Mijn huidige mengpaneel heeft zgn. rackmounts voor inbouw in een 19 inch rack.
    Graag zou ik weten of de nieuwe MG12 series de rackmounts ook hebben.
    Yamaha geeft geen uitsluitsel en als ik op diverse sites kijk, word ik ook niet echt wijzer. Vandaar dat ik mijn vraag hier stel,

    met vriendelijke groet,
    Ron
  • ikweetvannix
    • Oct 2006
    • 66

    #2
    Ik denk het niet, wordt niet vermeld in de handleiding en is ook niet opgegeven als accesoire...

    Ben trouwens wel benieuwd of die nieuwe serie net zo'n rampbakken zijn als de oude MG serie, ben er niet over te spreken (search maar ff op dit forum)...
    "Speakons in je oren..."

    Comment

    • MusiQmaN
      • Sep 2006
      • 328

      #3
      Originally posted by ikweetvannix
      Ik denk het niet, wordt niet vermeld in de handleiding en is ook niet opgegeven als accesoire...

      Ben trouwens wel benieuwd of die nieuwe serie net zo'n rampbakken zijn als de oude MG serie, ben er niet over te spreken (search maar ff op dit forum)...

      Ik vraag me toch af waar dat vandaan komt, ik werk al 2 jaar met een Mg als personal monitor mixer, zonder problemen :S
      Drummer en techniek freak.
      _____________________________________________

      Comment

      • paulschreuder
        • Oct 2007
        • 42

        #4
        Geen rackmounts op Yamaha 12/4

        Dag,

        Er zijn geen rackmounts leverbaar voor de Yamaha 12/4, ook niet voor de nieuwe versie (124C). Pas vanaf de 166c/x is dit mogelijk en worden ze zelfs standaard meegeleverd.

        Groet,

        Paul

        Comment

        • 4uss
          • Aug 2005
          • 578

          #5
          Originally posted by paulschreuder
          Dag,

          Er zijn geen rackmounts leverbaar voor de Yamaha 12/4, ook niet voor de nieuwe versie (124C). Pas vanaf de 166c/x is dit mogelijk en worden ze zelfs standaard meegeleverd.

          Groet,

          Paul
          Onze oude MG12/4 heeft toch echt rackmounts, dus ze zijn er dan naar mijn idee wel... Dat is ook wat topicstarter aangeeft: "Mijn huidige mengpaneel heeft zgn. rackmounts voor inbouw in een 19 inch rack.". Of ze er al of niet voor de nieuwe serie zijn weet ik niet, maar wat je hier beweert is dus hoe dan ook niet geheel waar.

          Comment

          • BJD
            • Oct 2007
            • 771

            #6
            MG124C(X) is niet rackmountable. 166C(X) of groter wordt wel standaard als 19" mixer uitgevoerd.

            Comment

            Working...