monitors keuze

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Gerjanb
    • Jan 2005
    • 21

    monitors keuze

    Hallo medeforumers,

    Wie kent onderstaande monitors, en wat vinden jullie ervan?

    HK AUDIO RS122M POWERWORKS
    DB TECHNOLOGIES ARENA 10
    HK AUDIO PREMIUM PR:O 12 M

    Ik wil ze gaan gebruiken bij een gospelkoor, maar moet wel van een beetje kwaliteit zijn, en volgens mij is HK wel aardig goed (onze top en bas kasten zijn daar ook van).

    qua formaat moeten ze niet te groot zijn en 12" is dan ook wel het maximum, mij leek die laatste wel mooi.
    Ik heb ze allemaal ook nog niet gehoord.

    groetjes Gerjan.
  • 4uss
    • Aug 2005
    • 578

    #2
    Originally posted by Gerjanb

    HK AUDIO RS122M POWERWORKS

    Ik wil ze gaan gebruiken bij een gospelkoor, maar moet wel van een beetje kwaliteit zijn, en volgens mij is HK wel aardig goed (onze top en bas kasten zijn daar ook van).
    Hallo Gerjan,

    Mijn ervaring met de RS122M Powerworks (Er staat niet voor niets geen HK-logo op de kasten) is niet zo heel best. Klank is niet om over naar huis te schrijven en je moet flink EQ'en om er wat van te maken. Nu moet ik wel zeggen dat ik de ervaring heb met de RS122MA + RS122M combinatie, niet met de RS122M aan een losse versterker.
    Wij hebben ook HK Top + Sub (Elias PX) maar dat is echt van een heel ander kaliber dan de Powerworks...
    Geen idee hoe die PR:O 12M klinkt, ga eens luisteren zou ik zeggen. Ik denk dat dat wel beter is (is ook duurder volgens mij).

    Groetjes,

    Gertjan

    Comment

    Working...