ACF Brussel - EV

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • koenjer
    • Sep 2004
    • 19

    ACF Brussel - EV

    Hallo Heren,

    Op de ACF te brussel bracht Electro Voice een nieuw type speaker processor. Als opvolger voor de DX38. De nieuwe gaat de DC-One heten
    en heeft 2 inputs en 6 outputs. Verder een USB aansluiting op de voorkant
    met erg goede en makkelijke software. Een extra optie is de 31 bands parametrische EQ op de inputs.
    En deze schijnt zeer gunstig geprijst te worden.

    Verder komt er dit voorjaar de opvolger van de alom bekende SX300.
    De nieuwe speaker zal de ZX3 gaan heten en heeft de zelfde looks als de ZX1 en ZX5. Voorzien van de nieuwe EV DVX woofer technologie.
    De geruchten gaan dat dit kastje meer laag weergeeft dan de ZX5.

    Verder word de SB122 12inch sub ook actief gemaakt met een doorlus voor een passive ZX1/SX300 of passive SB122.

    Veel goed nieuws dus uit de EV stal.
    Last edited by koenjer; 20-11-07, 20:47.
  • Wouter Verlinden
    • Dec 2000
    • 263

    #2
    Hoor ik hier niet een beetje te veel reclame????
    Wouter Verlinden
    Creative Sound & Light Development

    Comment

    • Deejay1970
      • Jun 2006
      • 23

      #3
      Wij hadden (wijselijk) besloten om uiteindelijk niet mee te doen aan ACF.
      Achteraf bekeken, denk ik dat het een wijze beslissing was, en we enkele emmers minder geld uit het raam hebben gegooid.

      De opkomst was mager, de 'inhoud' pover, en buiten goeiedag zeggen tegen je 20 beste dealers, die je toch al elke week ziet of hoort, en daarnaast even je concurrenten goeiedag zeggen uit verveling vanwege de lage opkomst...tja...dan denk ik we de juiste beslissing genomen hebben.

      Zonde, want er zijn al niet veel goede shows in BeNeLux, Plasa verliest ook z'n pluimen, rest er enkel nog Frankfurt...terwijl in de vaste installatie en AV sector ISE een serieuze groei aan het maken is...maar oh jee...wat zijn die prijzen per m² toch walgelijk duur...

      M.

      Comment

      • laserguy
        • Jun 2003
        • 2755

        #4
        Beetje een cirkelredening hé... natuurlijk gaat de opkomst achteruit als er minder standhouders staan waardoor er dan volgend jaar weer minder klanten komen waardoor het volgend jaar dan nog minder standhouders staan en dan stopt het een keer. Ik snap niet waarom. ACF is toch niet echt een dure beurs? We hebben nu eindelijk eens iets dat iets voorstelt in België en dan laten we het weer verloederen...
        Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

        Comment

        • JDSound
          • Oct 2007
          • 28

          #5
          Hoi,

          Als ze nu eens op al die beursen een paar deftige ruimtes hebben waar er op gebied van geluid eens gedemonsteerd kan worden met eventueel verschillende merken, dan zullen we er allemaal meer aan hebben, maar om zoals het nu is gewoon wat rond te lopen en de dingen te bekijken, maar niet aan het werk zien/horen zoals het moet en de bekende mensen te begroeten die je in diverse zaken kan doen dan is de kous ook af hé. Ik ben met mijn vriendin zaterdag even binnengewipt en eerlijk gezegd t'was maar heel mager, gelukkig dat de kaartjes gratis waren. Er was zelfs nog een standplaats aanwezig van Hongarije, waarschijnlijk een vergissing van data...
          4 x TT25A + 6 x TTS18A, X32, lekker compact PAtje.

          Comment

          • Deejay1970
            • Jun 2006
            • 23

            #6
            Ach Laserguy,

            Ik heb al meer dan één keer op ACF gestaan...de tel ben ik kwijtgeraakt maar zie het elke 2 jaar gewoon achteruitgaan...net zoals Plasa en andere beurzen ook achteruit gaan...maar de kostprijs gaat alleen maar omhoog.
            Goedkoop???? Tja, anderen kunnen het voor € 15/m² in een hal die véél beter uitgerust is...zet er voor ACF een nul bij en je komt nog niet rond. ISE?, doe maar maal 2, dat zijn gewoonweg waanzinnige prijzen in dit (internet) tijdperk waar je amper nog iemand uit z'n zetel krijgt (owv internet?), ook al mag de entree gratis zijn (en de kosten 100% op de exposant te verhalen....).
            Resultaat...enkele gerenommeerde distributeurs komen nog opdagen op dit soort beurzen, omdat ze zogegezegd niet anders kunnen tov hun klanten...tja wat een gezeik...geef je 10 beste klanten dan een gratis exotisch tripje/fabrieksbezoek kado twv € 2000 en je bent ook klaar...

            Maar ieder zijn mening...ik als importeur ben er van overtuigd dat de fabrikant zijn ding maar moet doen op internationele (Europese) beurzen zoals Frankfurt en niet meer de importeur. Is de beurs niet 'internationaal' genoeg opdat een fabrikant er wil investeren, tja, dan denk ik dat de beurs in de nieuwe 'internet' wereld, niet echt lang meer zal bestaan...tenzij de deelnameprijzen en investering dan ook 'nationale kosten' met zich meebrengen, een geen waanzinnig hoge rekeningen...maar dat is mijn mening.

            Ook ik vind het spijtig dat ACF minder volk aantrekt, maar even € 20.000 of meer gaan uitgeven om wat klanten en collega's 'dag' te zeggen, komaan zeg! Daarvoor richt ik ieder jaar een splinternieuwe showroom in...

            En ja, nog een voordeel van internet...je kan goedkoop online trein en vliegtickets naar Frankfurt boeken.... :-)

            Greetz,
            M.

            Comment

            Working...