Multikabel

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mariovanderven
    • Jul 2007
    • 1

    Multikabel

    Hallo.
    Ik heb een vraagje betreffende een multikabel. We hebben sinds een half jaar een multikabel van DAP, waar we heel slechte ervaringen mee hebben ( de helft werkt al niet meer). Nu ben ik op zoek naar een goede multikabel (32-4). Naar welke merken kan ik kijken ; welke zijn echt goed te noemen ? Het hoeft geen kant-en-klaar spul te zijn, solderen is geen probleem.
    Bij voorbaat dank.
    Groetjes, Mario
  • Wouter Verlinden
    • Dec 2000
    • 263

    #2
    Als het echt sterk moet zijn...

    [FONT=Arial]Perivox PUR kabel.... zéér sterke mantel....[/FONT]


    [FONT=Arial]Greetz,[/FONT]

    [FONT=Arial]Wouter[/FONT]
    Wouter Verlinden
    Creative Sound & Light Development

    Comment

    • Mattheusvz
      • Jun 2007
      • 107

      #3
      Belden heeft degelijke kabels. Zelf hebben wij net een multikabelsysteem op maat laten maken met (volgens mij) een Pinanson kabel. Heerlijk flexibel en dus erg prettig om mee te werken.

      Comment

      • robski
        • Jul 2005
        • 98

        #4
        smart kabel van tm audio. Volledig afgeschermd niet te dik en wordt na enige tijd behoorlijk soepel bovendien ongeveer de goedkoopste volledig afgeschermde die ik kon vinden. Heb net 200m verbruikt.

        grtz Rob
        Robski

        my password keeps me newbie forever

        Comment

        • Watt Xtra
          • Oct 2004
          • 1119

          #5
          Klotz, zeer aan te bevelen
          Proel heeft ook fijne bekabeling
          Tasker
          Summer cable, kost wat maar dan heb je ook wat. Zij hebben een volledig gamma aan al het mogelijke wat kan komen kijken bij het zelf maken en samenstellen van een multi systeem.

          maar ook kant en klare oplossingen.
          JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

          Comment

          • ralph
            Banned
            • Aug 2000
            • 2649

            #6
            Als summer Sommer moet zijn dan heb je er alle jaargetijden wat aan...

            Comment

            • Watt Xtra
              • Oct 2004
              • 1119

              #7
              Originally posted by ralph
              Als summer Sommer moet zijn dan heb je er alle jaargetijden wat aan...

              haha sorry moet idd Sommer cable zijn, maarja is ook geschreven toen het wel erg lekker weer was, althans hier!!

              nu ook weer prettig zonnetje, lekker warm en heerlijk buiten kunnen zitten.
              JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

              Comment

              Working...