mackie SR40.8

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • RSP
    • Jun 2006
    • 4

    mackie SR40.8

    beste geluidstechniekers.

    Ik heb me onlangs een Mackie SR40.8 gekocht nu doet volgend probleem zich voor :
    Als ik een mic inplug op het linkse deel van de tafel ( de eerste 24 kanalen) en ik stuur deze door naar subgroep 1-2 dan krijg ik enkel op kanaal 2 signaal binnen in de uitlezing op de meterbrug van de subgroep en ik hoor ook maar 1 kanaal.. ik kan dus niet naar links pannen want dan krijg ik geen signaal in de subgroep (1 ). Als ik daarintegen gewoon doorstuur naar main mix krijg ik wel 2 kanalen per fader en kan ik wel links rechts pannen.
    alle andere subgroepen werken zoals het hoort. als ik de rechterzijde van de mengtafel ( kanaal 25 tot 40) gebruik en ik lus door naar 1-2 krijg ik ook het gewenste resultaat..
    Iemand een ID wat er fout is? Waar ik moet zoeken en wat ik kan nakijken.
    alsublieft geen comments zoals: mackie staat bekend voor en dat is normaal bij mackie want mackie enz enz want daar help je me niet verder mee.

    Vriendelijke groet

    Rob
  • Kevin_DM
    • May 2003
    • 577

    #2
    Fout in de interne bekabeling van de tafel (waarschijnlijk een slecht contact op subgroep 1 in de flatcable tussen het linkerblok en de mastermodule)
    --- watt ever you want ---

    Comment

    • BvE
      • Oct 2004
      • 385

      #3
      schroef hem even open en probeer die bus op te zoeken. Bij mij 1604 was ook het een en ander los binnenin

      Comment

      • RSP
        • Jun 2006
        • 4

        #4
        eigelijk wel redelijk onrustwekkend want de tafel moet on the road gaan dienen en als hij telkens een slecht contact gaat geven als ze eens in de camion gestaan heeft is het leuke er ook wel af.
        Hoe ga je hiermee preventief tewerk ?
        heeft er iemand extra versteveging aangebracht aan zijn tafel binnenin ?

        Comment

        • Olaf Duffhuës
          • Oct 2000
          • 2477

          #5
          Is een Mackie euvel...Ze hebben een tijdje de verkeerde flatcable gebruikt...Dit WERD kosteloos hersteld...maar dat is niet meer...Wil je het meteen goed doen, ff afgeven bij het mackie service centre in Belgie...
          Olaf Duffhuës

          **Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

          Comment

          Working...