Proel

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Joost de Visser
    • Oct 2006
    • 7

    Proel

    beste collega's,

    wie heeft er ervaring met proel?

    ik zag dat ze een nieuwe importeur hebben, Heuff Sound en Vision in Maarsbergen,

    Proel Benelux

    wat zijn jullie ervaringen met proel tot nu toe?

    kheb even op de site rondgekeken en zag dat ze een heel pakket hebben, ben benieuwd of het wat is...

    joost
    Last edited by Joost de Visser; 20-06-07, 08:20. Reason: wijziging
  • STINO
    • Feb 2004
    • 93

    #2
    Originally posted by fohhn freak
    beste collega's,


    wat zijn jullie ervaringen met proel tot nu toe?

    Wij hebben 2 X de SMART 153 luidspreker. Dit is een 3-weg speaker met 15 inch woofer.

    Wij zijn zeer tevreden over deze luidsprekers! Ze geven een zeer warme klank! We gebruiken ze voor feesten tot 120 man ongeveer. En nog nooit tekort gekomen.

    ik heb me laten vertellen dat PROEL gebruik maakt van RCF speakers, ik weet niet of dit waar is of niet, misschien weet iemand dit?
    Skyline forever

    Comment

    • TonBeljon
      • Apr 2006
      • 104

      #3
      Proel versterkers?!?!

      De plaatselijke muziekwinkel wil mij graag een Proel versterker verkopen voor mijn e.v. s200 monitors.....Met de zoekfunktie vind ik praktisch niks over Proel. Iemand ervaring met deze versterkers? Van de muziekwinkel begreep ik zo iets van dat Dynacord hier achter zit. Is het wat deze Proels?

      Comment

      • world sound
        • Jan 2007
        • 77

        #4
        Ik heb zelf een multikabel van proel en hier ben ik zeer tevreden over.
        De leverancier zei dat proel een beetje een middenklasser is een stuk beter dan dap en behringer en minder dan de top-merken.
        Heb nog geen ervaring hoe hun service is.

        Comment

        • vasco
          • Oct 2003
          • 2567

          #5
          Is het niet handig om maar in één topic een vraag te stellen?
          Houd het overzichtelijk hier.

          Comment

          • Joost de Visser
            • Oct 2006
            • 7

            #6
            beste ton beljon,

            proel heeft de nieuwe lijn , de HPD lijn, digitale eindtrappen.

            Proel - Technology as Art

            goede versterkers, van 2 x 225 watt tot 4 x 750 watt op 8 ohm, heb ze gezien op de messe, en gehoord bij de importeur, heuff, was ervan onder de indruk, waren licht, stil en zagen er ook nog eens goed uit, en als je ziet wat je krijgt voor de prijs, helemaal prima

            succes,

            joost

            Comment

            • aameijer
              • Oct 2005
              • 67

              #7
              Proel is een italiaanse fabrikant van een hele reeks aan producten. Ze bouwen o.a betaalbare versterkers, speakers etc. etc. Ook licht en statieven zit in hun leveringspakket. Proel is onder andere eigenaar van Turbo Sound. Ik heb vorig jaar een show van Toto gezien in Italie waarbij de main PA van proel was (compact line array) en dat was niet slecht.

              Het is dus zeker niet zo dat Dynacord er iets mee te maken heeft. Proel is een goede middenklasser en zit qua kwaliteit inderdaad boven DAP etc.

              Comment

              • dexter
                • Jul 2005
                • 433

                #8
                Ik heb ook een Proel multi en deze is voorzien van Neutrik connectoren.
                Multi is nooit veranderd en nieuw gekocht.

                Comment

                Working...