DDX 3216 channel 12

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Smit-PA
    • Oct 2006
    • 63

    DDX 3216 channel 12

    iemand ervaring met een DDX 3216?
    Heb er twee binnen gekregen en beide hebben ze dat channel 12 niet meer wil doen.
    persoonlijk denk dat de motorfader stuk is, maar...... 2 tafels de zelfde fout...?
    Kan het ook in de software liggen???

    wie kan me helpen?
    Geluid is een levenswijze.
    Wie niet horen wil moet, maar voelen.
  • Pino
    • Jul 2002
    • 390

    #2
    Hoi Smit,

    ik heb zelf nog geen problemen gehad met kanaal 12, maar ik heb wel al eens een stukje geheugen stuk gehad (wegens kindervingers) en een keer nieuwe firmaware laten installeren.
    In beide gevallen werd ik zeer goed geholpen door het toenmalige service center van Behringer in Hoei (Sound Image).
    Ik weet via hen ook dat Behringer maximum prijzen hanteerd voor herstellingen, per toestel. Dwz dat de maximum herstelprijs voor de DDX vb. +/- 150,00 euro is, zonder transport kosten.
    Het loont dus eigenlijk wel de moeite om contact op te nemen met het service center bij jou in de buurt, dan heb je 2 uitstekende toestellen voor een zeer lage prijs.

    Groetels,
    Pino
    Muziek klinkt voor mij het mooist als een PA niet nodig is...

    Comment

    • Dave
      • Jan 2001
      • 757

      #3
      Voordat je ze gelijk opstuurd, heb je al geprobeerd ze te resetten?
      De knoppen ch1-16 en setup tegelijk inhouden en dan de tafel aanzetten.
      Je bent wel al je presets kwijt dan, maar het zou een oplossing kunnen zijn.
      Anders een bandkabel in het apparaat, komt bij het display van de DDX vaker voor, misschien ook bij kanaaltje 12.
      U x I = Boem.

      Comment

      • Smit-PA
        • Oct 2006
        • 63

        #4
        hey

        bedankt voor jullie reactie, na resetten en vier keer vloeken en een zucht deed hij het, kinder ziekte denk ik.
        maar tafel draaien nu al 5 avonden perfect. alleen heb wel een reserver in de bus staan
        Geluid is een levenswijze.
        Wie niet horen wil moet, maar voelen.

        Comment

        Working...