set vervangen flexibeler worden

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • theo
    • Nov 2001
    • 503

    set vervangen flexibeler worden

    Hallo collega's
    Effe klanktechnisch vraagje van deze kant.
    Wij draaien met meyer hp700 4x,msl4 4x.
    Nu heb ik al paar topics over andere kasten.
    Maar ben in cafes kleinere gelegenheden beperkt.
    Budget voor nog eens meyer usw,upa,cq1 is er niet.
    Kan nu dynacord cobra set overnemen met de volgende configuratie.
    6 x pwh sub,4x cobra 2 sub, en 8x cobra 2 top, met 2 ampracks.
    Ik zou nu veel flexibeler zijn met bv 2 sub 2 top in kleinere gelegenheid.
    Ken 2 sets wegzetten ook wel handig.
    Nu de vraag:
    Ga ik er super veel op achteruit in klank(doen vooral bands in t feest circuit)?
    Dynacord cobra topics gelezen meningen zijn verdeeld, maar is dit acceptabele set voor tenten zalen?
    bvd.
  • Timo Beckman
    • Jul 2006
    • 1298

    #2
    Dus als ik het goed begrijp wil je de meyer set de deur uit doen voor een dynacord set. Das een top auto inruilen voor een fiat Zeker qua subs

    Comment

    • Gast1401081
      • Mar 2001
      • 7999

      #3
      Originally posted by Timo Beckman
      Dus als ik het goed begrijp wil je de meyer set de deur uit doen voor een dynacord set. Das een top auto inruilen voor een fiat Zeker qua subs
      volgens mij heeftie t over een setje erbij...
      Die dynacord zou dan al 2minitop, 2x minisub per kant een kleine zaal kunnen gaan trekken, of 1top1sub perkant een cafeetje, en dan heeftie er 2 staan, ook voor de losse verhuur.

      waarom niet één upa per kant op één hp700?? scheelt weer ruimte in de vrachtwagen, en met een los subje eronder ben je weer klaar voor de losse verhuur..

      Comment

      • Lennartsound
        • Dec 2006
        • 269

        #4
        Als je inderdaad een setje UPA met subs kan krijgen voor een vergelijkbaar bedrag...
        Het voordeel zou wel zijn dat je die dan ook mooi als uitbreiding/infill kan gebruiken voor je bestaande Meyer collectie.

        Comment

        • theo
          • Nov 2001
          • 503

          #5
          ja idd

          zoals timo t zegt ik rijdt met een mercedes oplegger door hele kleine dorpsstraatjes.
          En ik denk dat de combi upa, hp700 helemaal uit zijn verband is gerukt.
          2x msl4 houdt al geen 2x hp700 bij, zou dan een cq1 moeten worden.
          dus dacht met cobra 2 sub je topje de cafes te doen.
          ze zijn daar echt niet blij met 2 hp700.

          Comment

          • Gast1401081
            • Mar 2001
            • 7999

            #6
            je mag wel s 2x usw /2x upa komen proberen hier, heb er wel wat liggen.. .(en straks weer meer tijd)
            Voor de grotere tenten zul je toch naar die 700/msl4 moeten grijpen..

            Comment

            • Sammy8306
              • Jan 2007
              • 12

              #7
              Dat lijkt me een mooie combinatie voor cafe werk. Want ook een CQ1 wil je daar toch liever niet binnen tillen hoor (ik weet niet wat voor cafe's we het hier over hebben :-)

              Comment

              Working...