J&H Shop - Alles voor op en rond het podium
Pagina 6 van de 6 Eerste ... 2 3 4 5 6

Topic: TW Audio

Ingeschreven
    Mar 2001

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Outline Bekijk Posts
    Handig, 'n link plaatsen naar hetzelfde topic...
    heb ik in de gaten dat er nog een pagina voor zit...
    (sta standaard op max replys per page hier..)

EDIT : hee, de modjes hebben de topics gemerged....... einde /EDIT

commentaar is trouwens hetzelfde, dat 8" setje kwam vorige week nog ff weer langs///
    Laatst gewijzigd door Gast1401081; 15-10-10 om 14:23.

Standaard

Bedankt voor het opsnorren van die oude forum discussie. Wat ik er uit opmaak is dat TW Audio een pro-merk is. Duur, maar wel waar voor het geld. Ik zal het waarschijnlijk wel met een goed alternatief voor de amp moeten doen: Powersoft of Hoelstern zijn me ECHT te prijzig en mijn lieftallige vrouw wil ook nog een niewe ketel en televisie en..........

Niet om het onderwerp te veranderen maar wat is er mis met FB Eindhoven? Ik vindt het een verademing in vergelijking met de gemiddelde muziekhandel in mijn omgeving (Rotterdam). En Paul van de PA afdeling is een prima gozer, heeft alle tijd, laat je alles horen, is helemaal wowzzzzz van geluid maken en heeft er nog verstand van ook.

Standaard

@Cees: Onderschat het belang van een goede versterker niet!

Dit maakt echt heel veel verschil. Zou toch zonde zijn als je niet het maximale uit die mooie luidsprekers haalt!

Dus testen, luisteren, proberen.

Heb hier toevallig vorige week een A/B vergelijk gedaan met een Powersoft.
    Ik was niet echt onder de indruk van deze. Type weet ik zo even niet maar 2x 1000W meen ik voor zo'n 1800,00?

Neem aan dat TW de top lijn adviseert. Ga er van uit dat dat beter gaat want ze komen daar beslist niet uit een ei

Groet,
    Kasper

Standaard

Hé Kasper. Dank voor alle goeie adviezen. Echt bijzonder gewaardeerd.
    Het enige probleempje is dat er meer rek zit in mijn ambities dan in mijn portomonnaie. Ik zal de ultieme set op moeten bouwen ipv in 1 keer compleet aanschaffen. Maar je hebt zeker gelijk: de amp moet geen afbreuk doen aan de kwaliteit van de speakers.

Ik had ook nooit naar die rotkasten van TW moeten luisteren en gewoon een HK setje moeten kopen . Begrijp me niet verkeerd, niks mis met HK, maar nu is het te laat................

Standaard tw audio word nu in NL verkocht

geen nood m works gaat tw audio ook naar nl halen
    heeft feedback eindelijk een flinke pa aleen zal de prijs niet leuk worden en hun service ook niet

maar ik krijg binnekort het show modelletje van hun voor me kiezen en zal het flink uit proberen

Forum Rechten