J&H Shop - Alles voor op en rond het podium
Pagina 5 van de 6 Eerste 1 2 3 4 5 6 Laatste

Topic: TW Audio

Ingeschreven
    Nov 2007

Standaard

Ik heb het (helaas) nog nooit zelf mogen beluisteren maar de ervaringen die ik van anderen heb gehoord zijn absoluut positief.

Misschien is het een idee om eens bij die bedrijven in Nederland langs te gaan om ze te gaan beluisteren? Vragen om hun ervaringen? Misschien verhuren ze het spul wel en neem je het eens voor een dagje mee?

ZELF gaan luisteren is sowieso tip numero 1 bij de aankoop van nieuwe apparatuur. Naast het luisteren kun je zelf ook lekker voelen, het even vast houden en goed van dichtbij in het echt bekijken. Dat klinkt misschien wat zweverig, maar is écht heel prettig om een goed, weloverwogen oordeel te kunnen vellen.

Mvg,

Teun

Edit: Waarvoor wil je het systeem eigenlijk gaan gebruiken? Muzieksoort, locatie, publiek etcetera etcetera
    Dan kunnen wij eventueel vooraf al vertellen of je in de goede richting zoekt.
    uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
    Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Ingeschreven
    Jan 2006

Standaard

Interesant zou zijn te weten welke drivers ze gebruiken om zo de intenties van dat merk te kennen.
    Een producent van klankkasten komt zoieso bij de bekende merken uit, als hij kwalitatieve speakers wenst te bouwen.
    Laatst gewijzigd door frederic; 14-10-10 om 15:14.

Ingeschreven
    Nov 2007

Standaard

Vergeef me als het niet zo is, maar ik meen ergens gelezen te hebben dat ze B&C componenten gebruiken.

Neem dit aub niet als te serieuze informatie, ik weet dit namelijk niet zeker.

Mvg,

Teun
    uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
    Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Ingeschreven
    Jan 2006

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 4AC Bekijk Posts
    Vergeef me als het niet zo is, maar ik meen ergens gelezen te hebben dat ze B&C componenten gebruiken.

Neem dit aub niet als te serieuze informatie, ik weet dit namelijk niet zeker.

Mvg,

Teun
    Eigenlijk als een nieuw en jong bedrijf slim is, zet ze op haar website met welke merken ze in ze gaat voor onderdelen. Dat wekt vertrouwen, want een nieuw merk dat je nergens van kent kan net zo goed een cloonfabriek zijn uit china.

Standaard

[LEFT]volgens mij werken ze ook met speakers van Eightteensound uit Italie.
    Eighteen Sound - professional loudspeakers

Feedback Eindhoven is de importeur in NL. Ik ben daar wezen kijken, voelen en luisteren en ben redelijk overtuigd geraakt van de kwaliteit. Paul van de PA afdeling bij Feedback (goeie gozer en helemaal gek van geluid maken) zei letterlijk: dit is zo ongeveer wel het beste wat ik heb staan. Ik heb inmiddels via iemand uit Duitsland ook een goeie review van de combi B15 sub + M12 top ontvangen (artikel van production-partner magazine)

[/LEFT]

Standaard

Ook met op hun specificaties gemaakte RCF produkten. bron: Tobias W (achternaam weet ik zo snel even niet meer) oprichter en naamgever van TW Audio.

Zijn overigens erg vriendelijk en benaderbaar daar. Weet zeker dat je door contact te leggen met TW Audio vanzelf verder komt.

Ben ook erg onder de indruk van het merk. Heb er al eens een topic over gestart.

Heb ze afgelopen jaar wederom beluisterd in Frankfurt en het was weer indrukwekkend alhoewel ik de cominatie met de Hoellstern versterkers nog mooier vond. Nu draaiden ze met Powersoft. ( zou je natuurlijk A/B moeten vergelijken maar had deze indruk)

Oh ja Tobias Wüstner!

groet,
    Kasper

Standaard

Handig, 'n link plaatsen naar hetzelfde topic...

TW Audio heeft zeker de intentie's om een grote naam te worden. Ze werken gewoon met de goede merken waarbij, zoals eerder gezegd, ook diverse componenten naar hun smaak zijn gemaakt. O.a. voor de (dubbel) 15" sub.

En je hebt het NIET van mij, maar ze zijn ook bezig met een nieuwe monitor. De naam heb ik ook al gehad, maar die ga ik hier nog even niet publiceren.

En zoals eerder gezegd: mailtje sturen en je krijgt altijd antwoord. Is het niet van Tobias Würstner zelf, dan wel van z'n broer of iemand anders. Da's volledig afhankelijk van wat je wil weten. Maar over specifieke info en verkoop-aangelegenheden meestal Tobias Zelf of z'n broer.

Over die Hoellstern: Van wat ik los heb weten te weken, werden er EN niet genoeg geproduceerd EN liep de doorontwikkeling (oa bediening van processor via front-display) te traag. Samen met wat andere verschillen van inzicht heeft dit geleid tot de overstap op Powersoft's. LabGruppen's zijn ook geprobeerd maar blijkbaar was dit klankmatiger minder dan de Powersoft's. Weet niet zeker of de prijs er ook mee te maken gehad heeft.

Zo weer even genoeg info?

Standaard

Hun website ziet er gewoon netjes uit, dat vindt ik ook heel belangrijk.
    Rustig van opzet, en makkelijk te navigeren..

Dave
    [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

Forum Rechten