J&H Shop - Alles voor op en rond het podium
Pagina 3 van de 6 Eerste 1 2 3 4 5 6 Laatste

Topic: TW Audio

Standaard

Net terug uit Frankfurt.
    Ben ook op de stand van TW geweest en even een leuk gesprek gehad over TW, heb er nog een mooi tshirt aan overgehouden.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MC Party Bekijk Posts
    We zijn een jaar (/messe) verder. TW audio vertelde me vandaag op de beurs dat feedback het gaat voeren voor Nederland.
    (jammer ?)
    Het bovenstaande bedrijf heeft al een tijd er twee systemen van staan in Eindhoven.
    Wat ik heb gehoord is het een heel compacte maar goed afgewerkte set.
    Laatst gewijzigd door goldsound; 03-04-09 om 21:42.
    Zoek en gij zult vinden, vindt gij niet dan is het zoek

LJmalcolm
    Guest

Standaard

ook net terug uit duitsland!

TW was errug mooi..

- aardige medewerkers
    - lekker licht
    - klinkt goed
    - spreiding buiten was ook goed alleen het laag viel erg snel weg..(subs onder de arrays dus geen centercluster)

ze speelden inderdaad wel iets harder als de rest, maar toen het zacht stond was het ook gewoon goed

Ingeschreven
    Mar 2001

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MC Party Bekijk Posts
    We zijn een jaar (/messe) verder. TW audio vertelde me vandaag op de beurs dat feedback het gaat voeren voor Nederland.
    ?
    kan nooit lang duren , FB verkoopt er een Crest versterker bij, en dat zal TW niet leuk vinden...

LJmalcolm
    Guest

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ************** Bekijk Posts
    kan nooit lang duren , FB verkoopt er een Crest versterker bij, en dat zal TW niet leuk vinden...
    Inderdaad! Een medewerker van TW haalde al aan dat ze die sets met Powersoft willen verkopen, of als je lang wil wachten met de Hoelstern.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ************** Bekijk Posts
    Ik heb al een paar keer met Paul van FB gesproken over TW, hij heeft nooit iets gezegd over verkoop met Crest.

Is misschien de keuze van FB in verband met de lange wachttijden op de Hoelstern

Ingeschreven
    Mar 2001

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door goldsound Bekijk Posts
    Ik heb al een paar keer met Paul van FB gesproken over TW, hij heeft nooit iets gezegd over verkoop met Crest.
    zag laatst een setje vasn FB voorbijkomen met een crest erachter, cc4400 , volgens mij..

Standaard

Processing van TW Audio zit in de Powersoft's, geen externe processing nodig. Dat is de reden dat ze het liefst Powersoft verkopen.

Het TW Audio verhaal klonk leuk, mooi compact en goed handelbaar, geladen met 18sound, maar ik twijfel nog een beetje over het randgebeuren. Zouden ze de presets vrijgeven zodat je zelf een DSP erachter kan hangen? Is er een software tool om je array te berekenen? Zelfs incl. infill? Lukraak kastjes ophangen kan elke mongool (en gebeurd met regelmaat ), berekenen is de truc.

Waarom verkoopt een partij als Feedback die spulletjes voor NL en waarom niet een groot L&G bedrijf? Waarom zijn er zo weinig mensen die het gebruiken? Waaom is er geen booming/disco/happy/smile/sunshine whatsoever drive-in show die een exclusief importeurschap afgesloten heeft? Zelfs merken als B52 en Seer slagen daarin, en die komen uit China en USA. Waarom slaagt een Duits merk er dan niet in? Ze bestaan immers al een jaar of 4.

Ergens vertrouw ik het nog niet helemaal. De luidsprekers zijn leuk, dat dan weer wel.

Standaard twaudio

leuk alle reacties hier,

heb zelf een TWaudio set aangeschaft

4X B30
    2X T24
    Aangedreven door hoellstern delta 12 DSP, dus geen crest of powersoft.
    Powersoft word bij FB alleen aangeraden als goed alternatief voor de Hoellstern omdat deze op het moment nauwelijks aan te slepen zijn door de velen verkoop van het PA SYS one. (helaas nog niet in de buurt)

Ik kan heel kort zijn over deze set, geweldig!!
    Ook bandjes en artiesten waarmee ik gewerkt heb zijn allen zeer positief, met name over de HELDERHEID van dit syteem.
    Het enige nadeel wat ik tot nu toe heb ervaren is dat sommige artiesten vooraf erg sceptich zijn over het vermogen omdat je de speakers nauwelijks ziet staan. Maar na het aanslingeren van die Hoellstern zijn alle zorgen als sneeuw voor de zon verdwenen.

Met koninginnedag sta ik voor het eerst met deze set buiten, ben benieuwd wat dan de reacties zijn en hoe de subs zich gedragen tot op 25-30M. Topjes zijn zeker geen probleem.

Toan_08
    Guest

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lhuys Bekijk Posts
    leuk alle reacties hier,

heb zelf een TWaudio set aangeschaft

4X B30
    2X T24
    Aangedreven door hoellstern delta 12 DSP, dus geen crest of powersoft.
    Powersoft word bij FB alleen aangeraden als goed alternatief voor de Hoellstern omdat deze op het moment nauwelijks aan te slepen zijn door de velen verkoop van het PA SYS one. (helaas nog niet in de buurt)

Ik kan heel kort zijn over deze set, geweldig!!
    Ook bandjes en artiesten waarmee ik gewerkt heb zijn allen zeer positief, met name over de HELDERHEID van dit syteem.
    Het enige nadeel wat ik tot nu toe heb ervaren is dat sommige artiesten vooraf erg sceptich zijn over het vermogen omdat je de speakers nauwelijks ziet staan. Maar na het aanslingeren van die Hoellstern zijn alle zorgen als sneeuw voor de zon verdwenen.

Met koninginnedag sta ik voor het eerst met deze set buiten, ben benieuwd wat dan de reacties zijn en hoe de subs zich gedragen tot op 25-30M. Topjes zijn zeker geen probleem.
    Die hoellstern delta 12 DSP versterker, is toch een 4 kanaals versterker? Hoe verspreid u de kanalen dan?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lhuys Bekijk Posts
    Het zou aardig zijn als je na koninginnedag je ervaringen deelt met ons

Forum Rechten