J&H Shop - Alles voor op en rond het podium

Standaard Inkel versterkers

Hallo!

Ik heb d.m.v. inruil 2 stuks Inkel PA-848 versterkers verkregen. Het zijn mono versterkers. Nu ik ze goed bekeken heb, lijkt het alsof deze PA versterkers ook mogelijkheid hebben om als 100 Volt versterker te werken. Ik heb al een flinke tijd zitten googelen (google) maar ik kan maar geen datasheet of nuttige informatie vinden. Daarom heb ik besloten om via deze weg te vragen naar informatie. Wie o wie kan mij helpen?

Groeten
    Rens Vereijken
    Laatst gewijzigd door moderator; 27-03-07 om 15:18.

Standaard

pvs in hasselt/belgie zal je wel verder kunnen helpen

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Turboke
    pvs in hasselt/belgie zal je wel verder kunnen helpen
    zou je mij dan ook de informatie willen geven waarmee ik die kan bereiken? want dit zegt me vrij weinig.
    Groeten Rens

Standaard

Je zou ook eens bij Imke Roos in Amsterdam kunnen vragen. Zij waren dealer van Inkel

Ingeschreven
    Apr 2002

Standaard

En daar zijn nou dingen zoals google en de gouden gids voor uit gevonden...

en ja , nederlandse importeuris wellicht wat handiger...
    als dat iemke roos is, dan spel je dat als iemke, niet imke. dat zoekt wellicht wat handiger.

PVS distributor and manufacturer of professional audio equipment

Laatst gewijzigd door sparky; 27-03-07 om 16:13.
    Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jppa
    Je zou ook eens bij Imke Roos in Amsterdam kunnen vragen. Zij waren dealer van Inkel
    Ik heb ze gebeld... zij waren blijkbaar geen dealer van Inkel dus waar je dat vandaan haalt?

Standaard

Inkel heet tegenwoordig Inter-M, de PA-848 versterkers zijn in Nederland op de markt gebracht door Bose in Edam (Pro div). Weet het niet zeker maar ik meen dat je op de site van Inter-M ook oude gegevens kunt downloaden. Ze kunnen je in ieder geval verder helpen.

Forum Rechten