Inkel versterkers

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LVSound
    • Dec 2005
    • 3

    Inkel versterkers

    Hallo!

    Ik heb d.m.v. inruil 2 stuks Inkel PA-848 versterkers verkregen. Het zijn mono versterkers. Nu ik ze goed bekeken heb, lijkt het alsof deze PA versterkers ook mogelijkheid hebben om als 100 Volt versterker te werken. Ik heb al een flinke tijd zitten googelen (google) maar ik kan maar geen datasheet of nuttige informatie vinden. Daarom heb ik besloten om via deze weg te vragen naar informatie. Wie o wie kan mij helpen?

    Groeten
    Rens Vereijken
    Last edited by moderator; 27-03-07, 15:18.
  • Turboke
    • Oct 2006
    • 463

    #2
    pvs in hasselt/belgie zal je wel verder kunnen helpen

    Comment

    • LVSound
      • Dec 2005
      • 3

      #3
      Originally posted by Turboke
      pvs in hasselt/belgie zal je wel verder kunnen helpen
      zou je mij dan ook de informatie willen geven waarmee ik die kan bereiken? want dit zegt me vrij weinig.
      Groeten Rens

      Comment

      • jppa
        • Dec 2006
        • 24

        #4
        Je zou ook eens bij Imke Roos in Amsterdam kunnen vragen. Zij waren dealer van Inkel

        Comment

        • sparky
          • Apr 2002
          • 2104

          #5
          En daar zijn nou dingen zoals google en de gouden gids voor uit gevonden...

          en ja , nederlandse importeuris wellicht wat handiger...
          als dat iemke roos is, dan spel je dat als iemke, niet imke. dat zoekt wellicht wat handiger.

          PVS distributor and manufacturer of professional audio equipment



          Last edited by sparky; 27-03-07, 16:13.
          Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

          Comment

          • LVSound
            • Dec 2005
            • 3

            #6
            Originally posted by jppa
            Je zou ook eens bij Imke Roos in Amsterdam kunnen vragen. Zij waren dealer van Inkel
            Ik heb ze gebeld... zij waren blijkbaar geen dealer van Inkel dus waar je dat vandaan haalt?

            Comment

            • Equipment
              • Jun 2005
              • 64

              #7
              Inkel heet tegenwoordig Inter-M, de PA-848 versterkers zijn in Nederland op de markt gebracht door Bose in Edam (Pro div). Weet het niet zeker maar ik meen dat je op de site van Inter-M ook oude gegevens kunt downloaden. Ze kunnen je in ieder geval verder helpen.

              Comment

              Working...