Bijprikken in Alcazar?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • SPS
    • Mar 2004
    • 1662

    Bijprikken in Alcazar?

    Binnenkort een paar R&R bands doen in de grote zaal van Alcazar Puttershoek.

    Heeft iemand ervaring met het "bijprikken" in het discotheek geluidsysteem aldaar? -Dus bescheiden FOH neerzetten aangevuld met zaalsysteem- (Hangt volgens mij Peavey)

    Of wordt het een grote puinhoop, en kan ik beter voldoende FOH zelf meenemen (EV-RX)

    Heb al wel een aantal keren in de "club" aldaar gestaan, maar na EEN poging met bijprikken (JBL) al snel uitsluitend op eigen set gedraaid.

    Paul.
    Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!
  • rolanddeg
    • Nov 2004
    • 337

    #2
    Ja, ik heb het een keer gedaan daar! Het is inderdaat Peavey Black Widow wat daar hangt. Ik ben net niet in huilen uitgebarsten. Compleet plat geprocessed, geen fatsoenlijke definitie uit te halen. Alles is compleet ingesteld op beuken en DJ's met rode lampjes. Aan het eind van de avond (had daar een accoustische sessie) heb ik besloten om NOOIT meer op die set te spelen, althans niet met iets dat ook maar in de buurt komt van live.
    Dus mijn advies: meeslepen die RX set, je gaat er spijt van krijgen als je het niet meeneemt. Kan trouwens wel een dubbele RX set adviseren in die zaal...

    Groeten, Roland

    Comment

    • SPS
      • Mar 2004
      • 1662

      #3
      Mmmja, zoiets vreesde ik al.
      De RX set dus, en dubbel inderdaad (3xRX118 en 2x RX212 per kantje)

      Bedankt, Paul.
      Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

      Comment

      • Jeroen
        • Aug 2000
        • 1021

        #4
        Originally posted by rolanddeg
        Ja, ik heb het een keer gedaan daar! Het is inderdaat Peavey Black Widow wat daar hangt. Ik ben net niet in huilen uitgebarsten. Compleet plat geprocessed, geen fatsoenlijke definitie uit te halen. Alles is compleet ingesteld op beuken en DJ's met rode lampjes. Aan het eind van de avond (had daar een accoustische sessie) heb ik besloten om NOOIT meer op die set te spelen, althans niet met iets dat ook maar in de buurt komt van live.
        Dus mijn advies: meeslepen die RX set, je gaat er spijt van krijgen als je het niet meeneemt. Kan trouwens wel een dubbele RX set adviseren in die zaal...

        Groeten, Roland
        Ik ehmmm,... kan niets anders dan je verhaal beamen
        Zie profiel voor wetenswaardigheden en contactinfo

        Comment

        Working...