live mengpaneel GL 3, gl 2200

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • octpus
    • Mar 2007
    • 4

    live mengpaneel GL 3, gl 2200

    hallo, onze mengtafel is aan de kleine kant aan het worden ( niet gekrompen),
    het is een 16 k GL 2000 van A&H.
    wat is een goede vervanger waarmee we er ook op kwaliteit op voor uitgaan
    er zijn wat onduidelijkheden over de type aanduiding van deze tafels
    GL 2, GL 3, GL 2200.
    wie weet meer? Jaap
  • kees22
    • Feb 2007
    • 110

    #2
    heb nog niet veel ervarin gmet verschillende meng tafels maar heb al wel gewerkt met A&H GL2200 24 kanaals en hij bevalt prima hij is er geloof ik ook nog in 32 kanaals uitvoering.

    hier een link naar de beschrijvingen van de GL2200
    ALLEN & HEATH :: WORLD CLASS MIXERS
    Ik kan niet zingen, maar mijn installatie helaas wel.

    Comment

    • jens
      • Aug 2004
      • 1067

      #3
      ik gebruik zelf de gl 2200 24 kanaals

      fijne tafel, gebruiksvriendelijk, kan tegen een stootje,

      als iik dat niet vond had ik hem ook niet

      Comment

      • theo
        • Nov 2001
        • 503

        #4
        gl 2200

        Heb zelf ook met gl 2200 gewerkt eerst op foh later op monitor.
        Prima tafel,wil nog wel eens een insert of preamp wegvallen,
        maar dit was pas na jaren intensief gebruik.
        Heb je nog geen effectenrack zou ik opteren voor een yamaha o1v96v2.
        Alles aan boord in 19 inch.

        Comment

        • 4uss
          • Aug 2005
          • 578

          #5
          Op de website van Allen & Heath kun je van alle mixers de specificaties vinden. De mixers die noemt (GL 2, GL 3, GL 2200) Zijn echter allemaal oude, uitgefaseerde versies.
          Er zijn grofweg 3 verschillende klasses in de GL serie, en deze hebben steeds een nieuwere versie gekregen, met een nieuw typenummer:

          GL2 -> GL2000 -> GL2200 -> GL2400 (de recentste)
          Deze serie is verkrijgbaar in 16, 24, 32 of 40 kanalen, heeft 4 subgroepen, en 6 auxkanalen. Heeft geen meterbrug. De GL2400 verschilt van de GL2200 in kleur, en de GL2400 heeft een Matrix in plaats van 2 Stereo Returns.

          GL3 -> GL3000 -> GL3300 -> GL3800 (de recentste)
          Deze serie is verkrijgbaar in 16 t/m 56 kanalen, en is modulair uitbreidbaar per blok van 8 kanalen. Verder heeft deze serie 8 subgroepen en 8 auxkanalen. Is verkrijgbaar met meterbrug.

          GL4 -> GL4000 -> GL4800 (de recenste).
          Deze serie is verkrijgbaar in 24 t/m 56 kanalen, en is modulair uitbreidbaar per blok van 8 kanalen. Verder heeft deze serie 8 subgroepen en 10 auxkanalen. Is verkrijgbaar met meterbrug.

          Inmiddels is er een 'tussenversie', de GL2800, tussen de GL2x en de GL3x serie. Deze heeft evenals de GL3800 8 subgroepen en monitors, maar net als de GL2400 geen meterbrug, en is opgebouwd uit iets goedkopere onderdelen dan de GL3800.

          Mijn beschrijvingen van de tafels zijn niet compleet (ik hoop wel correct, maar iemand die anders weet mag me corrigeren), voor alle specificaties van de nieuwste modellen kijk je op GL Series by Allen&Heath (www .glseries. com)

          Comment

          • octpus
            • Mar 2007
            • 4

            #6
            bedankt voor de reactie's , het wordt de GL2200 24, meer kanalen dan dat we nu hebben (16) en we zijn bekend met de vele mogelijkheden
            digitaal durven we niet aan, omdat we vaak snelle instelingen ter plekke moeten maken, we hebben wel wat(veel) ervaring met de Icon van A&H.
            nog maals dank............... MVG Jaap

            Comment

            Working...