J&H Shop - Alles voor op en rond het podium
Pagina 6 van de 6 Eerste ... 2 3 4 5 6

Standaard

Joh,hier wordt apparatuur verkocht in winkels waarbij deze niet eens door een 'stralings test' komen en toch in de winkels liggen.
    Mijn TV in de woonkamer geeft veel problemen met mijn mobiele telefoon..

Nee, hier op Aruba weten ze hier niets vanaf, laat staan een 'organisatie' die aan dit soort dingen eisen steldt.....

Vergeet niet dat Aruba maar een heeeeeeel klein eilandje is..

Dus niemand weet hoe je wireless een stereo geluidje over brengt??

Dave

Standaard

jawel, als de regels niet zo streng zijn, kun je heel makkelijk op *****plaats of zoiets aan een stereo FM zender komen, antenne, kabel en een compressor/limiter erbij en jetz ghet loss.

en aan de andere kant kun je het gewoon met een radio ontvangen.
    het feest begint pas, als de show afgelopen is.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Edje Bekijk Posts
    jawel, als de regels niet zo streng zijn, kun je heel makkelijk op *****plaats of zoiets aan een stereo FM zender komen, antenne, kabel en een compressor/limiter erbij en jetz ghet loss.

en aan de andere kant kun je het gewoon met een radio ontvangen.
    Helaas hebben we hier op Aruba niets aan M****plaats.nl!

Ik ben momenteel aan het kijken of dit mogelijk is met beltpack zenders/ontvangers.

Dave
    [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

Ingeschreven
    Apr 2002

Standaard

@Salsa

Waarom wil je graag draadloos?
    Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sparky Bekijk Posts
    @Salsa

Waarom wil je graag draadloos?
    Nou, lees vanaf mijn reactie op de vorige pagina alles ff opnieuw dan weet je waarom...

Ik heb inmiddels via zoeken op het www een oplossing denk ik gevonden,
    Listen Technologies – audio solutions for tour group, assistive listening, language interpretation, soundfield and conferencing. en ga voor de LT-800 model.

Ik zal jullie posten over dit projectje in dit topic!

Dave.
    [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

Ingeschreven
    Apr 2002

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door salsa Bekijk Posts
    Nou, lees vanaf mijn reactie op de vorige pagina alles ff opnieuw dan weet je waarom...

Ik heb inmiddels via zoeken op het www een oplossing denk ik gevonden,
    Listen Technologies – audio solutions for tour group, assistive listening, language interpretation, soundfield and conferencing. en ga voor de LT-800 model.

Ik zal jullie posten over dit projectje in dit topic!

Dave.
    Heb ik gedaan, maar heb geen reden gezien waarom er per se draadloos gegaan moet worden. "Er liggen geen buizen" is het enige argument dat ik hier zie. So what? Dat heeft mij nooit tegengehouden, vandaar dat ik me afvraag waarom je het per se zo wilt doen.
    Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Standaard

Dit betreft een installatie voor een winkelcentrum waarbij men gewoon weg niet de bestrating kan lichtten om buizen en kabels te leggen vandaar....
    Er is een budget, dus wireless is dan een mooie oplossing!

Ik houdt jullie op de hoogte!

Dave

Ingeschreven
    Apr 2002

Standaard

Aha, ook ik was nu vergeten om het op z'n Arubaans te bekijken: Als een winkelcentrum in NL poorten heeft -het waren toch poorten waar de extra speakers kwamen te staan?- Dan gaat het om een overdekt complex.., waar langs luifels en andere constructies altijd wel een kabeltje weg te werken is...

Maarja, daar is zoiets natuurlijk niet overdekt haha.

Maareh, Sennheiser Evolution IEM-setjes, met de antennes van zowel zender als ontvanger op een meter of 3 hoog, daar heb ik goede ervaringen mee tot een meter of 70, zorg wel dat de antennes vrij staan en er geen obstakels tussen staan.
    Laatst gewijzigd door sparky; 15-04-08 om 19:02.

Forum Rechten