J&H Shop - Alles voor op en rond het podium
Pagina 4 van de 6 Eerste 1 2 3 4 5 6 Laatste

Ingeschreven
    Sep 2003

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rieske
    Gelukkig kwam je daar zelf al achter
    nou, niet zo flauw doen...

Standaard

Hahah, wie noemt zo'n topic nou "in-ear of kabel gebruiken" Ik heb me er het schompes naar gezocht.

hoe dan ook, ik heb het idee dat het onderwerp vrij actueel is want er komen veel reacties..
    ben het geheel eens even goed aan het overdenken, wanneer ik voor 1 signaal vlaggetjes neer moet zetten op statieven en een hoop gedoe moet gaan maken kan ik onderhand net zo goed een kabel afzinken aangezien het dan bijna net zo veel werk is.
    maar goede ideeen graag aanvullen, want mischien doe ik het toch draadloos en anders is dit een goed naslagwerk voor iemand anders die het nog eens wil doen
    Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Upgrading your system
    Hahah, wie noemt zo'n topic nou "in-ear of kabel gebruiken" Ik heb me er het schompes naar gezocht.
    Ik: omdat voor mij de keuze tussen deze twee het meest reeël was.

Standaard

hahaha, ok.. in ieder geval kon ik het niet terugvinden.
    (maar dat kan ook wat over mij zeggen.)
    Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Standaard

Goedemorgen,

Na dit onderwerp doorgelezen te hebben vraag ik me eigenlijk nog steeds af wat nu de beste oplossing is om signaal (lijnnivo) draadloos te distribueren. Al enkele jaren kies ik voor de kabeloplossing (trekkertrekwedstrijd baanbreedte ong. 30m, kabel wordt in een buis onder de baan doorgetrokken) nadeel is natuurlijk het werk, voordeel de bedrijfszekerheid.

Nu wil mijn klant voor komend evenement ook geluid in een nog verderweg staande tent, afstand ong. 50m. is het verstandig toch maar verder te gaan met kabel of is er inmiddels iemand die een goedwerkende, liefst zo eenvoudig en betrouwbaar mogelijke draadloze oplossing weet. Mag mono.

bij voorbaat dank,
    Kasper

Standaard

Zoals je zelf al aangeeft: er is niets zo betrouwbaar als een kabel.
    Draadloos: standaard A/V zendertje met daarop richtantennes
    Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Ingeschreven
    Sep 2003

Standaard

ligt eraan, als er toch spanning naartoe moet dan kan daar ook een xlr lijntje meelopen, mocht het anders zijn dan een ew300 beltpack setje ofzo daar neerzetten, (kan prima zonder richtantennes)

Standaard

wanneer gaat dit plaatsvinden?

ik ben wel benieuwd wat je gaat kiezen.

verder moet ik je toch wel met klem aanraden om vlaggen te gebruiken
    ( de ervaring leert dat 60 meter toch wel wat ver is voor 2 sprietjes)

en idd zoals iedereen al zegt zorg voor een open-zicht verbinding tussen zender & ontvanger

en als het een deftige klus is waar het echt niet mag storen hebben ze idd erg mooie straal zender te huur ( tot meer dan 5 km zuiver signaal)

veel plezier ermee en laat even weten hoe het is verlopen

leks
    Nerd is geen belediging, het is een compliment.

Ingeschreven
    Aug 2000

Standaard

Betrouwbaarheid laat je een rolletje tasker kopen en twee xlr connectoren.

Als je een Wireless setje gaat huren, ik support het gebruik van twee actieve vlaggen. Zonder ben je tegenwoordig kansloos is mijn ervarng met dit soort oplossingen.

Zelfde ooit eens gedaan met act op ponton, metertje of 30-35 verder in het water, FOH tent op het strand...ging zonder vlaggen prima zonder kudde publiek,met volle bak was het drama...

Zelfde klus jaar daarop met vlaggen uitgevoerd: perfecto.

Als ik de keuze heb: draadloos of ff twee lengtes ( of meer...meeste multikabels hebben echt meer) dan ga ik voor ingraven.
    Voordeel van rekkertrek is dat de baan ok altijd geprepareerdmoet worden, voor die mannen en koud kunstje om ff je multi en 230v lijntje in te graven opveilige diepte.

tot zover mijn bijdrage.

Forum Rechten