Showtec Powersupply

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Didier
    • Aug 2002
    • 323

    Showtec Powersupply

    via de zoekfunctie kon ik niks hierover vinden?

    Wie weet iets over deze apparaten? Welke kan ik het beste pakken?
    Ik wil er 1 gebruiken voor mijn versterkerrack, met hierin 1x Crown MA5002vz, Crown MA3600vz, 1x QSC MX1500a, plus nog de 2 processors en 2 koelventilatoren.
    [FONT=Verdana]
    Qua prijs schelen ze niet veel:

    Showtec PS-1602 16A CEE In - 16A CEE Out + 9 Stekkers
    [/FONT][FONT=Verdana]
    Showtec PS-3202 32A CEE In - 2x 16A CEE Out + 6 Stekkers
    [/FONT]
    Zuid-Limburg
  • Ahmed Al Dayri
    • Oct 2005
    • 354

    #2
    Is maar net wat je vaak op locatie tegenkomt!
    Is het een 16A of een 32A aansluiting?

    Ze zijn practisch hetzelfde, alleen vereist een andere input

    Comment

    • Baszza91
      • Oct 2005
      • 476

      #3
      Van 16 ampere kracht (3 fasen) kan je 3 x 16 ampere 240 V maken.
      Van 32 ampere kracht (3 fasen) kan je 6 x 16 ampere 240 V maken.

      Er zitten wel meer stopcontacten op, maar dan staan er een aantal op dezelfde fase.

      Een 32 ampere verdeler kan ook 16 ampere verdelen (dus 16 ampere kracht in), maar een 16 ampere kan GEEN 32 ampere verdelen!!!

      #Edit.
      Zojuist beide producten in kwestie bekeken. Ik kan op de 1602 geen zekerringen vinden. Alleen 3 indicatie lampjes om te laten zien dat er stroom op de fasen staat. Op de 3202 zitten wel zekerringen.

      Greetzz
      Last edited by Baszza91; 22-02-07, 17:01.
      I'm addicted to bass, I'm addicted to drums, my dealer is a DJ,..... and music is my drug

      Comment

      • shure-fan
        • Sep 2003
        • 1046

        #4
        misschien is het een idee om een 32A in te pakken, en dan een verloopje te maken van 16A naar 32A, en dan eventueel dat verloopje nog afzekeren
        Freelance monitormixer / Geluidstechniek / tape act

        Comment

        • Mark-LED
          • May 2004
          • 822

          #5
          Mooi die 32'er pakken, want:

          - die 16A is niet afgezekerd, dus hopelijk is de hoofdaansluiting in het pand dan gezekerd (is bij mijn weten verplicht).
          - als je op een locatie komt met een 32A CEE aansluiting, mag je niet die 16A distro aansluiten met een simpel verloopje, want je kan meer amperes trekken dan afgezekerd is en daar zijn de draden en aansluitingen binnenin de 16A distro niet voor gemaakt.
          - met de 32A distro kan je op elke locatie waar een 16A CEE aansluiting is, een verloopje inprikken van 16A naar 32A. Het geheel is afgezekerd op 16A dus meer dan dat kan je nooit trekken.

          En vast nog wel wat kleine handigheden om een 32A distro te pakken.

          Comment

          • eddie
            • Nov 2004
            • 169

            #6
            hallo, de meeste (om niet te zeggen alle) goedkope verdeelkastjes, zijn alleen
            te gebruiken bij een ingangspanning van 380/400V, en ik weet niet hoe dat in
            nederland gesteld is maar in belgie kan je nog evenveel zalen tegen met een
            blauwe 3x32A stekker 220v,
            mvg eddie

            Comment

            • luc2366
              • Jul 2002
              • 1161

              #7
              Originally posted by eddie
              hallo, de meeste (om niet te zeggen alle) goedkope verdeelkastjes, zijn alleen
              te gebruiken bij een ingangspanning van 380/400V, en ik weet niet hoe dat in
              nederland gesteld is maar in belgie kan je nog evenveel zalen tegen met een
              blauwe 3x32A stekker 220v,
              mvg eddie
              ondertussen is het niet meer "evenveel zalen" maar helaas kom je ze idd nog wel tegen.

              Comment

              Working...