Smaart live software probleem

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LSVG
    • Dec 2006
    • 18

    Smaart live software probleem

    Het volgende probleem doet zich voor bij mijn smaart live:

    Zodra ik het programma heb opgestart en de goede devices heb geselecteerd, en smaart staat op spectrum en druk op ON komt er geen signaal binnen.

    Als ik nu bij delay op auto Sm klik, komt er in de tijd dat het programma de delay tijd uitrekent het signaal wel binnen van mijn meetmic. Als ik daarne klik op insert delay heb ik helemaal geen signaal meer.

    Heb de software van zowel de pre amp als van Smaart opnieuw geinstalleerd, zonder resultaat. Op een andere computer van mij doet ie het wel prima (zelfde software)

    Weet iemand waar het aan ligt en hoe ik dit kan verhelpen?

    Alvast bedankt
  • Gast1401081
    • Mar 2001
    • 7999

    #2
    misschien ergens een vinkje uitstaan in Opties?

    Comment

    • JVS
      • Mar 2004
      • 317

      #3
      Is de PC waarop het niet werkt toevallig een Dell Latitude ?

      Zoja, dan heb ik hier hetzelfde probleem. Op een Dell Latitude D600 krijg ik Smaart niet betrouwbaar werkende. Met een bepaalde volgorde van opstarten - USB adapter inpluggen etc. krijg ik het wel lopende, maar na één functie gebruiken hangt smaart zich op. Met dezelfde USB-adapter en software loopt het op andere PC's probleemloos.

      Comment

      • LSVG
        • Dec 2006
        • 18

        #4
        Nee, ik het gaat om een HP pavilion laptop

        Op mijn acer aspire en packard bell easynote doet smaart het perfect.

        Comment

        • gertgeluid
          • Dec 2006
          • 520

          #5
          Toshiba Thinkpad en Compaq hutselfrutsel geen enkel probleem hier.

          Heb nu een demoversie op m'n appeltje lopen. Hoop dat ze binnenkort een serieuze versie gaan publiceren voor OSX.

          Hoop overigens ook dat de klark teknik remote software voor die 9849 dozen op OSX gaat komen, maar volgens de heren op de Ketelboetershoek gaat dat niet gebeuren... Enfin, dat is weer een heel ander topic..

          Als je in Smaart je interne microfoon selecteert, doet hij het dan wel? En misschien - hele rare suggestie - een ander USB poort proberen? Ik neem aan dat je gewoon een USB audio interface gebruikt?

          Hij staat niet op pause? Of extreen ingezoomd in de bovenkant van het spectrum?

          Frustrerend, zoiets... Succes!

          Comment

          • LSVG
            • Dec 2006
            • 18

            #6
            Nee, hij staat idd niet op pauze en ingezoemd. En andere usb poort precies het zelfde. Interne signaal doet ook niks

            En op mijn andere computers draait het prima

            Het kan nog zijn dat de software (windows) hier iets te maken mee heeft.
            Misschien helpt het om de computer eerst helemaal opnieuw te gaan herinstalleren en gewoon windows xp er op te zetten

            Comment

            • DiGiCowboy
              • Jul 2006
              • 60

              #7
              Hey Lucas.. nog steeds datzelfde probleem joh? Probeer eerst eens windows opnieuw te installeren.

              Comment

              • Timo Beckman
                • Jul 2006
                • 1298

                #8
                Heb je toevalig een norton antie virus programma draaien. Ik heb problemen op het moment dat ik dat niet geupdate heb. Dan loopt smaart in de soep.

                Comment

                • LSVG
                  • Dec 2006
                  • 18

                  #9
                  Lucas

                  He steven, idd windows even opnieuw er opzetten ga ik deze maand even doen. Op de andere computers draait het trouwens perfect

                  Comment

                  • DiGiCowboy
                    • Jul 2006
                    • 60

                    #10
                    Super... Interessant trouwens over dat Norton, het heeft er wel opgestaan op die laptop!! ik ben benieuwd

                    Comment

                    • MarkRombouts
                      • Jan 2005
                      • 1391

                      #11
                      Ik heb ook effe de demo gedownload van Smaart 6 om eens te kijken of het voor mij nuttig is het programma aan te gaan schaffen.

                      Ik het het op het moment op mijn Eye 4 studiopc geïnstalleerd, waar als geluidskaart een Motu 2408MK3 aan hangt.

                      Het programma werkt goed, al had ik in het begin wat moeite met het vinden van de juiste instellingen voor de geluidskaart. Maar als ik het programma afsluit wordt heel mijn PC uitgeschakeld en start deze opnieuw op.

                      Heeft iemand een idee hoe dit zou kunnen komen ?? Ik heb Smaart al een keer opnieuw geïnstalleerd, maar dat heeft niet geholpen.

                      Comment

                      Working...