Zeck Pt series nieuwprijs

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • oversound
    • Dec 2003
    • 218

    Zeck Pt series nieuwprijs

    Goedeavond,

    Ik weet niet of ik dit in goede topic plaats, dus hoop van wel.

    Ik moet de nieuwwaarde aangeven van mijn versterkers alleen heb ik sommige tweedehands gekocht en zodoende dus geen nieuwprijs.
    Weet iemand misschien wat de nieuwprijs van de Zeck pt series was. In het bijzonder de zeck pt 5.
    Deze worden al tijdje niet meer gemaakt en kan nergens iets vinden kwa nieuwprijzen.
    Alvast bedankt,
    Turbosound met QSC PL versterking en XTA processing. Ach doet het best goed!
  • Timo Beckman
    • Jul 2006
    • 1298

    #2
    Zeker weten doe ik het niet meer. Ik ben verkoper geweest in een duister verleden in een muziek zaak en ik dacht voor de pt5 +/- 1200 tot 1500 gulden maar pin me er niet op vast. Dit was in 1997 dus.......

    Comment

    • laserguy
      • Jun 2003
      • 2755

      #3
      Maak daar volgens mij maar Euro van. 1500 gulden is slechts 750.00,- maar die PT serie was toch een stuk duurder hoor! Maar het was wel Duitse degelijkheid natuurlijk.
      Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

      Comment

      • oversound
        • Dec 2003
        • 218

        #4
        Ja de prijzen lagen boven de 1000 euro volgens mij. Maar hoop dat iemand hier het verlossende antwoord kan geven.
        Ben er trouwens erg tevreden over die Duitse degelijkheid
        Turbosound met QSC PL versterking en XTA processing. Ach doet het best goed!

        Comment

        Working...