Smaart live seminar

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LSVG
    • Dec 2006
    • 18

    Smaart live seminar

    Hoi,

    Weet iemand of er ergens (en waarneer) ook een smaart live seminar/ curcus wordt gegeven. Een aantal collega's en ik zijn er erg in geintereseerd

    Alvast bedankt
  • Koen van der K
    • Aug 2005
    • 1146

    #2
    Ben je geinteresseerd specifiek in de SMAART software zelf of in audio-meettechnieken in het algemeen ?

    Betreft het eerste moet ik zeggen dat SMAART zichzelf uitwijst en er een redelijke handleiding bijgevoegd is.

    In het tweede geval zou een SIM-seminar (Meyersound) wellicht interessant kunnen zijn (even een mailtje naar Jasper van AEM voor nadere info).

    Groeten en succes !
    Meer is minder, minder is meer

    Comment

    • Jochem Pastoor
      • Apr 2004
      • 47

      #3
      Even een mailtje richting HOF Audio sturen, zij organiseren dergelijke seminars. Misschien dat forumlid aameijer je meer kan vertellen over wanneer een volgende 'op de rol' staat..

      Comment

      • LSVG
        • Dec 2006
        • 18

        #4
        Het gaat mij specifiek om smaart zelf, idd "we wachten" weer op een curcus zoals die in haren is gegeven.

        Geeft iemand die ook nog toevallig ergens anders zo ja, waar en waarneer

        Comment

        • Timo Beckman
          • Jul 2006
          • 1298

          #5
          Smaart live

          Bij hof worden seminars inderdaad gegeven.Je zou ook bij megasound kunnen proberen. Daar heb ik er vorig jaar een gevolgd.
          Als je echt wat wilt leren betreffende metingen en geluid moet je het meyer seminar volgenbij AEM in amsterdam.

          Comment

          • Timo Beckman
            • Jul 2006
            • 1298

            #6
            Wat wil je eigenlijk weten over smaart

            Comment

            • joe
              • Jan 2003
              • 446

              #7
              weet er al iemand wanneer smaart 6 uitkomt (niet de beta versie)

              Comment

              • aameijer
                • Oct 2005
                • 67

                #8
                HOF verzorgt inderdaad Smaart trainingen. Ik probeer de training zo praktisch mogelijk te houden. Dus uitleggen hoe je metingen kunt verrichten. Wat de diverse schermen aan informatie tonen. Waar je op moet letten als je gaat meten, het koppelen van een audio-processor aan Smaart (een feature die Smaart echt uniek maakt).

                Daarnaast vertel ik iets over de meetsetup (geluidskaart, meetmicrofoon etc.). IK gebruik zelf een draadloze oplossing voor de meetmicrofoon en kan hier ook iets van vertellen.

                HOF is officieel trainingspartner van Siasoft. Het is momenteel een beetje druk met allerlei andere zaken zoals touren en Midas XL8 maar ik verwacht in februari weer een training te gaan verzorgen.

                Mocht je interesse hebben stuur dan even een email naar: smaart@hof.nl


                Auke Meijer

                Comment

                • jakkes72
                  • Dec 2003
                  • 1015

                  #9
                  Zojuist een mailtje er aan gewaagd

                  Afwachten nu maar

                  Comment

                  • Jasper Ravesteijn
                    • Aug 2004
                    • 39

                    #10
                    Leuk dat ook hier blijkt dat de AEM cursussen gewaardeerd worden.
                    Na 8x Magu Compact Seminar (algemene audiocursus) en 1x SIM3 (meetsysteem opleiding) twijfel ik of we in het voorjaar weer zo'n 5-daagse cursus moeten organiseren. Vraag: is er nog genoeg animo ?
                    Mocht je interesse hebben neem dan ff contact met mij op en wie weet komt het er dan ook nog van.
                    jasper@aem.nl

                    Comment

                    • M'Elodie
                      • Oct 2006
                      • 148

                      #11
                      WG theatertechniek Rotterdam organiseert wellicht ook Smaart trainingen. In ieder geval staat op hun website dat ze er alles(!) van weten :-)
                      WG theatertechniek

                      Comment

                      • LSVG
                        • Dec 2006
                        • 18

                        #12
                        Hoi Timo,

                        Precies wat Auke omschrijft wil ik graag weten van Smaart
                        Ik kom het vaak tegen op locatie en het lijkt mij erg handig om het zelf te gaan gebruiken

                        Het gaat mij specifiek dus om Smaart en niet om SIM

                        Comment

                        • Gast1401081
                          • Mar 2001
                          • 7999

                          #13
                          Originally posted by Jasper Ravesteijn
                          Leuk dat ook hier blijkt dat de AEM cursussen gewaardeerd worden.
                          Na 8x Magu Compact Seminar (algemene audiocursus) en 1x SIM3 (meetsysteem opleiding) twijfel ik of we in het voorjaar weer zo'n 5-daagse cursus moeten organiseren. Vraag: is er nog genoeg animo ?
                          Mocht je interesse hebben neem dan ff contact met mij op en wie weet komt het er dan ook nog van.
                          jasper@aem.nl


                          hahah, zit dus gewoon weer vol...lol

                          Comment

                          Working...