Probleem met sennheiser EW152 G2 beltpack i.c.m. CM311AE

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • crash
    • Sep 2004
    • 88

    Probleem met sennheiser EW152 G2 beltpack i.c.m. CM311AE

    Hallo,
    Ik heb een EW152 G2 setje van sennheiser dat op zich goed functioneert met de bij geleverde ME3 headset. Omdat ik in het bezit ben van een Crown CM311AE headset wil ik deze liever inzetten. Nu doet zich het rare fenomeen voor dat als ik de crown (sensit=0db) op de beltpack koppel er standaard een maximale AF uitslag + Peak op de indicator van de beltpack verschijnt. De ontvanger vertoont dan geen uitslag. Als je dan in de microfoon spreekt zie je dat de ontvanger goed reageert en dat de AF indicator fluctueert zoals bedoeld. De combinatie functioneert dus wel maar het klopt natuurlijk niet (display van de beltpack zo gelijk moeten reageren). Hopelijk kunnen jullie me verder helpen want bij Sennheiser Nederland konden ze dat niet.
  • MarkRombouts
    • Jan 2005
    • 1391

    #2
    Het lijkt een foute bekabeling of zo, maar dan is het ook wel weer vreemd dat het op de ontvanger wel gewoon goed werkt. Ook klankmatig heb je geen probleem ??

    Comment

    • crash
      • Sep 2004
      • 88

      #3
      Het eigenaardige is dat alles goed functioneerd. Klanktechnisch helemaal zoals ik ook had gehoopt. De bekabeling is getest en correct. In de kabel van de CM311AE zit een inline EO module die er voor zorg dat de het signaal geschikt wordt gemaakt voor Wireless gebruik. Zou het kunnen zijn dat hierdoor misschien een hoogfrequent signaal gegenereerd wordt die de beltpack-indicator beinvloed?

      Comment

      • crash
        • Sep 2004
        • 88

        #4
        Zijn er al mensen met een soortgelijke ervaring? Of zou iemand een zelfde situatie kunnen/willen nabootsen.

        CM311AE op willekeurige Sennheiser G2 beltpack, van mute afhalen, dan kijken of indicator ook volledig uitslaat of niet?

        Comment

        • Equipment
          • Jun 2005
          • 64

          #5
          Meestal los je dat op door een een condensatortje (hf ontkoppeling) die je in de aansluitplug v/d mikrofoon soldeerd.

          Comment

          • shure-fan
            • Sep 2003
            • 1046

            #6
            Originally posted by Equipment
            Meestal los je dat op door een een condensatortje (hf ontkoppeling) die je in de aansluitplug v/d mikrofoon soldeerd.
            zo heeft sennheiser geloof ik het ook met de nieuwe versie van de hs2 headset, zit een klein printje in die je in je plug kunt solderen
            Freelance monitormixer / Geluidstechniek / tape act

            Comment

            Working...