XLR met logo

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jaspertje
    • Dec 2005
    • 229

    XLR met logo

    hallo
    ik heb gisteren xlr stekkers met logo er opgezien
    ik vind dit wel mooi staan en zo raak ik ook mijn kabels niet kwijt iemand een id hoe je hier aan komt

    mvg jasper
    sorry van de typfouten ben dyslecties
  • Watt Xtra
    • Oct 2004
    • 1119

    #2
    he als je dit wilt hebben moet je eens naar een bedrijf gaan dat of stempels kan maken of een laser heeft waarmee gegraveerd kan worden. Moet je niet willen doen voor een 10tal stekkers want ik weet wel zeker dat je dat niet kunt betalen.

    Oja stond er op die stekkers de letter F??

    dan weet ik wel van wie die kabels zijn en hij heeft er een heleboel laten maken.
    JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

    Comment

    • jaspertje
      • Dec 2005
      • 229

      #3
      er stond inderdaad een F op.
      was een project van school uit waarbij we gehuurd hebben vandaag

      mvg jasper
      sorry van de typfouten ben dyslecties

      Comment

      • Vervallen

        #4
        voor kleine aantallen werkt een goede sticker erg goed. Of een bepaalde kleur krimpkous over al je stekkers

        Comment

        • DiGiCowboy
          • Jul 2006
          • 60

          #5
          Een stickertje met daaroverheen een transparant krimpkousje zie je het meest, werkt erg goed, je kunt ook cableklitjes kopen met je eigen opdruk.

          Comment

          • Watt Xtra
            • Oct 2004
            • 1119

            #6
            Originally posted by jaspertje
            er stond inderdaad een F op.
            was een project van school uit waarbij we gehuurd hebben vandaag

            mvg jasper
            wat voor een project??

            maar zonder gekheid wil je je eigen logo op de stekkers gestansd hebben dan praat je echt over aanmaak kosten van 500 euro en meer. daarnaast alle stekkers die een voor een moeten worden gestansd.

            F heeft dit laten doen voor meerdere honderden stekkers.
            JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

            Comment

            • Baszza91
              • Oct 2005
              • 476

              #7
              Ik zelf werk dan met het ''krimpkous'' princiepe. Het bevalt me goed, en je vind ten alle tijden je kabels terug. Bij het dmx snoer heb ik het op de female plug gedaan. Ik heb er dan opgezet

              Niels de Kort
              10 Meter DMX

              En dan met een transparant krimpkous erover.

              Greetzz en cheersss
              I'm addicted to bass, I'm addicted to drums, my dealer is a DJ,..... and music is my drug

              Comment

              • martijn verkerk
                • Nov 2005
                • 300

                #8
                stickertjes bestellen (liefst rond) xlr schoonmaken met wasbenzine
                sticker erop en dan met fohn warm maken (haal je alle lucht eronder weg)
                meest simpele en goedkope manier...
                succes

                Comment

                • Freek Fokker
                  • Aug 2003
                  • 495

                  #9
                  Whirlwind kan xlr'en met eigen logo leveren. Zijn gewoon Neutrik.

                  Whirlwind / US Audio Products

                  In NL moet je daarvoor bij Holland P.A. zijn in Amsterdam.
                  SR20DET

                  Comment

                  • RenéE
                    • Oct 2006
                    • 291

                    #10
                    @Jorrit,

                    Waren inderdaad de (voor ons) welbekende F-logo'tjes.

                    Ik was daar zelf ook bezig die hele dag en avond. Was de afsluiting van de openingsweek van de nieuwe vmbo-school hier in Aalten. 2 Bandjes en een slagwerkact uitversterkt.

                    @ Jasper,

                    Ik ben bang dat voor jou de investering niet echt rendabel is.
                    Last edited by RenéE; 18-02-07, 16:57.

                    Comment

                    • Watt Xtra
                      • Oct 2004
                      • 1119

                      #11
                      Rene, ik weet het wel bijna zeker.
                      JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

                      Comment

                      • jurjen_barel
                        • Jun 2003
                        • 3150

                        #12
                        Hallo allemaal,

                        Ik zit op dit moment in de orientatiefase om een paar mics en een klein hoopje bekabeling aan te schaffen. Voor connectoren ga ik voor de NC..XX en daarbij weet ik dat het mogelijk is transparante ringetjes bij te kopen en om daarachter je naam te zetten. Is net ietsje subtieler dan de krimpkousjes.

                        Iemand ervaring met deze methode en wat voor labels ik het beste hiervoor kan pakken? Ik heb wel zo'n soort DynaLabel apparaat hier, maar die tapejes zijn net te breed (9mm).

                        Comment

                        • esound
                          • Oct 2004
                          • 193

                          #13
                          Heb zeer veel ervaring er mee je moet de 6 mm label pakken en dan effe uitvogelen hoe de tekst er moet dit is namelijk per labelmachine anders te zijn. Dan het plakrandje er wel afhalen en dan voorzichtig de ring er overschuiven.

                          Als kleur gebruik ik altijd zwarte letters op gele tape

                          Comment

                          Working...