Geluid uitgetekend

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Nisha
    • Jul 2006
    • 26

    Geluid uitgetekend

    Heeft er misschien iemand een schematische tekening van hoe je compressors en limters en E.Q's etc. aansluit op een mengtafel.
    Ik moet binnenkort aan een stel lichtmensen uitgaan leggen hoe het werkt en zo een plattegrondje is makkelijk als iemand het heeft, dan hoef ik hem zelf namelijk niet te maken.

    Als iemand hem heeft of weet waar ik die vinden kan zou je dat dan even kunnen laten weten b.v.d.
    Anders moet ik er zelf eentje maken.

    Groeten,
  • vasco
    • Oct 2003
    • 2567

    #2
    Originally posted by Nisha
    Heeft er misschien iemand een schematische tekening van hoe je compressors en limters en E.Q's etc. aansluit op een mengtafel.
    Ik moet binnenkort aan een stel lichtmensen uitgaan leggen hoe het werkt en zo een plattegrondje is makkelijk als iemand het heeft, dan hoef ik hem zelf namelijk niet te maken.

    Als iemand hem heeft of weet waar ik die vinden kan zou je dat dan even kunnen laten weten b.v.d.
    Anders moet ik er zelf eentje maken.

    Groeten,
    Zou zeggen start het zoeken maar op dit mooie forum.
    Lekker lui ben jij, tekeningentje is toch zo gemaakt als je weet hoe en wat?

    En moeten deze lichtmensen dan ook het geluid doen of gaat het hun om de lichtjes op de apparatuur, in het laatste geval dan wel een paar Behringer EQ's nemen van 31 banden. Heb je veel lichtjes voor ze.
    Last edited by vasco; 11-10-06, 23:24.

    Comment

    • showband
      • May 2001
      • 4524

      #3
      Heeft er iemand een schematische tekening van een boeing 767. Ik moet binnenkort even wat grondpersoneel uitleggen hoe je zo een ding vliegt
      lekker belangrijk!

      Comment

      • moderator
        Moderator
        • Apr 2001
        • 5950

        #4
        De tekeningen van hangsloten zijn op, dus maar gewoon eentje geplaatst zonder tekening.
        Moderator J&H Licht en Geluid Forums

        Comment

        Working...