orthoplastieken waar te laten maken

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • arie
    • Feb 2003
    • 550

    orthoplastieken waar te laten maken

    Hoi,

    Ik ben al een tijdje op zoek naar een bedrijf in de buurt van Borculo (ligt tussen Enschede en Doetinchem)wie op maat gemaakte gehoorbeschermers maakt, wie weet een bedrijf wie dat doen hier in de buurt en of je daar natuurlijk goede ervaring mee hebt.De beschermers moeten zowel voor disco gebruik als voor live mixen geschikt zijn(hoeveel db demping moet je dan ongeveer nemen?30?)groeten en alvast hartelijk bedankt Arjan
  • tididi
    • Aug 2001
    • 352

    #2
    Originally posted by arie
    Hoi,

    Ik ben al een tijdje op zoek naar een bedrijf in de buurt van Borculo (ligt tussen Enschede en Doetinchem)wie op maat gemaakte gehoorbeschermers maakt, wie weet een bedrijf wie dat doen hier in de buurt en of je daar natuurlijk goede ervaring mee hebt.De beschermers moeten zowel voor disco gebruik als voor live mixen geschikt zijn(hoeveel db demping moet je dan ongeveer nemen?30?)groeten en alvast hartelijk bedankt Arjan
    kijk een op de site van EARmo Gehoorbeschermers
    komt uit zwolle en kunnen bij je langs komen.
    p.j

    Comment

    • djfrenko
      • Oct 2003
      • 61

      #3
      Hallo,

      Ik heb eens op de site gekeken van earmo.
      Wat mij opviel is dat het dempingsgebied niet lineair loopt.
      Zo dempen deze in de hogere frequentiegebieden meer dan de lage.
      Het lijkt mij toch wel een vereiste dat alle frequentie's zo'n beetje dezelfde demping hebben of zal dit geen problemen leveren?
      Je hebt dan toch niet meer een realistisch beeld van het geluid, of valt dit hard mee?

      Groeten Frank
      Achterhoekse rock en roll met EAW 750 en LAB Gruppen FP+

      Comment

      • Robert H
        • Jan 2006
        • 378

        #4
        Aalten ligt redelijk dichtbij Borculo. Wij hebben onze Vaiphone in-ears daar laten maken, ik weet dat ze ook topkwaliteit optoplastieken fabriceren (met een bijbehorende prijskaartje trouwens, maar goed...). Enkele leden van onze crew hebben hun doppies daar ook vandaan...

        Check de Gouden Gids zou ik zeggen, voor ik hier op m'n vingers getikt wordt vanwege sluikreclame :-)

        Comment

        • janneman32
          • Dec 2005
          • 65

          #5
          Vertel me maar waar ik doppen kan laten maken die wel lineair zijn. Je zal altijd een dipje hier en daar houden. Per saldo worden deze otoplastieken gebruikt om schadelijke frequenties te dempen bij o.a. bouwvakkers, mensen die op vliegvelden werken enz. Er wordt dan extreem gefilterd in het laag, hoog of midden gebied. Een lineair dempen is naar mijn idee niet echt mogelijk.

          Ik heb zelf doppen van eartech, en dan de silliconen versie die ik je overigens kan aanraden t.o.v. de hard plastic dopjes

          Comment

          • ralph
            Banned
            • Aug 2000
            • 2649

            #6
            In het organisatrie forum hebben we een onderwerp:


            Dat prima de lading dekt.

            slotje door modje.

            Comment

            Working...