Ervaring sa geluid set ??

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • laurens12
    • Jun 2006
    • 8

    Ervaring sa geluid set ??

    Beste lezer

    Ik was benieuwt over de ervaringen van jullie van de stage acompanny geluids sets ??

    Namelijk over deze speakers SA 4530 DC (glijbaan).8x
    in samen werken met een ad versterker 2404 4x 600 (watts)
    En zitte hier nou (jbl) speakers in of (rcf) ????

    Kan dit nartuurlijk ook aan de verhuurder vragen maar die vinden dit toch een netje set maar nu was ik is benieuwt want jullie er van vinden ?

    En alles ik een set wil huren voor het gebruik in de openlucht ?
    Wat voor een set hebben jullie een goeden ervaring mee (merk )

    Groetjes
    En als vast bedankt

    srry maar dit was ik vergeten word gebruikt voor op een carnavals wagen dus eigenlijk gewoon discotheek maarjah dan op een carnavals wagen.
    Last edited by laurens12; 27-06-06, 17:59.
  • HR Soundproductions
    • Oct 2005
    • 650

    #2
    Ik heb jarenlang met de SA4530S (blauwe roadversie ) gewerkt en vond dit altijd formidabele kasten en zijn nog steeds mijn favoriet.Veel druk en echt een formidabel rendement. Wel heel erg zwaar en groot overigens, maar door de wielen wel goed te handlen. Origineel zijn deze kasten met de JBL2225h of de JBL E-140. Beide speakers zijn echt flink belastbaar maar i.c.m. met de AD moeten deze wel goed afgekapt worden onder de Fs van de speaker die erin zit. Overigens kon op verzoek andere speakers geplaatst worden door SA. Grote kans is, dat na zoveel jaren, hier andere speakers in gezet zijn.Kast rechtop kijken en via de hoorn kun je goed naar binnen kruipen en kun je de speaker zien ( net over het opstaande kantje heen) en anders er uitschroeven.

    Comment

    • moderator
      Moderator
      • Apr 2001
      • 5950

      #3
      Uitermate onfatsoenlijk voorstel om bij een huurset voor te stellen om maar ff de speakers uit een kast te gaan schroeven....

      Staat me bij dat de mensen van J&H prima weten wat voor sets ze onderweg hebben, je geeft verder compleet niet aan wat je toepassing is, ja: open lucht, maar wat voor soort toepassing? live-bandje, dixo, wiv wat nog meer....

      Je wenst serieuze reacties? wensen wij serieuze input.
      Moderator J&H Licht en Geluid Forums

      Comment

      • HR Soundproductions
        • Oct 2005
        • 650

        #4
        Originally posted by moderator
        Uitermate onfatsoenlijk voorstel om bij een huurset voor te stellen om maar ff de speakers uit een kast te gaan schroeven.....
        Mea culpa; hier had ik overheen gelezen anders had ik dit niet gezegd ( dat mag voor zich spreken ). Ik zou ook niet staan te juichen als ik hoor dat mensen in mijn verhuurspullen gaan "neuzen".

        Vragen aan de verhuurder lijkt me de beste weg ( natuurlijk....).

        Comment

        • moderator
          Moderator
          • Apr 2001
          • 5950

          #5
          No offense taken maar ik hoor wel eens van die verhalen...
          Moderator J&H Licht en Geluid Forums

          Comment

          Working...