Draagbaar accu actieve speaker???

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Djoenez
    • May 2005
    • 5

    Draagbaar accu actieve speaker???

    hallo,

    ik ben jeroen van den brink(om me even voor te stellen) en ik zit bij een dansgroep, nu ben ik de "technicus" daar, en ik moest gaan kijken naar een draagbaar systeem(liefst met wieltjes en handvat) die niet alte zwaar is en ook niet alte duur...

    nu heb ik zelf al wat gezocht naar zoiets als: mipro, maarja de prijzen zijn nergens te bekennen, en ik zou het ook niet ergens kunnen horen.

    nu zijn mijn eisen:

    ongeveer voor 100 mensen(er word alleen maar muziek gedraaid dus bassen zijn wel handig)
    misschien een een goede Headset,
    hij moet zo draagbaar zijn dat je ze in de trein kan meenemen

    ik zou graag jullie meningen en ideeën over hier horen!

    alvast bedankt,

    Jeroen
  • Olaf Duffhuës
    • Oct 2000
    • 2477

    #2
    Jeroen, misschien zoek je dit : http://www.klein-hummel.com/produkte...as400_pa_e.htm
    Olaf Duffhuës

    **Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

    Comment

    • jakkes72
      • Dec 2003
      • 1015

      #3
      1 minuut google:

      Google

      Eerste hit, elburg.
      bel even.....

      Comment

      • Djoenez
        • May 2005
        • 5

        #4
        opmerking

        zoals ik al in mijn verhaal al duidelijk had gemaakt had ik al wat rond gekeken, dus ik vraagde niet om opmerking van Google , kvroeg naar de meningen van mensen die er meer af weten dan ik

        Comment

        • jakkes72
          • Dec 2003
          • 1015

          #5
          Originally posted by Djoenez
          zoals ik al in mijn verhaal al duidelijk had gemaakt had ik al wat rond gekeken, dus ik vraagde niet om opmerking van Google , kvroeg naar de meningen van mensen die er meer af weten dan ik
          Ik bedoelde: bel met H&B en vraag of je die set kunt beluisteren, want je vroeg ook waar je deze eventueel zou kunnen beluisteren.

          Comment

          • Djoenez
            • May 2005
            • 5

            #6
            ow oke, klein misverstand

            Comment

            • purplehaze
              • Jul 2004
              • 692

              #7
              De aangehaalde K&H freeport of bv een Fohhn easyport zijn extreem handige en compacte geintegreerde systemen echter met name voor presentatiedoeleinden bedoeld, als je bas wil zul je toch een maatje groter moeten gaan kijken.
              bv een LEM D400 of ALTO SR400 actieve luidspreker of beter nog 2 daarvan, klinken erg goed voor hun prijs alleen dan moet je weer apart een cdspeler, mp3speler, mdspeler of iets dergelijks meenemen.

              gr michel

              Comment

              • Djoenez
                • May 2005
                • 5

                #8
                hm, zijn mooie dingen, maar 19 kilo is wel erg veel, en ook geen batterij?(of kijk ik nou mis...)

                kzou graag nog wat meer ideeën horen!

                Comment

                • mac tecson
                  • Feb 2006
                  • 348

                  #9
                  veel lichter dan 19 kilo zal het echt niet worden. alleen maar zwaarder

                  Comment

                  • Pulse
                    • Oct 2001
                    • 666

                    #10
                    En als je al richting 2*400watt rms via accu wil doen dan gaat de accu ook nog eens minimum 10kg wegen en maar een uurtje tot max 1.5uur meegaan op vol vermogen...

                    Hoog vermogen - veel bas - en op accu gaat jammer genoeg niet samen. Ik heb wel al eens straatmuziekanten zien spelen met zo'n stille kleine benzine generator maar dit is natuurlijk nog meer gewicht en nog duurder...
                    MVG,
                    Dieter Antheunis, D.D.A. Sound & Light

                    Comment

                    • mac tecson
                      • Feb 2006
                      • 348

                      #11
                      Ik heb ook eens gehoord van een muzikant dat ie gewoon stroom uit het pand haalt waar voor zit. In goed overleg natuurlijk.

                      Comment

                      • padoog
                        • Oct 2005
                        • 68

                        #12
                        Er zijn ook mooie systeempjes van het merk "samson" type "EX 30" bijvoorbeeld.

                        Kastje heeft een 12"+1" , en is 200 watt rms.

                        Heeft een 2 of 3 kanaals mengtafeltje in zich.

                        Is actief, en aan te vullen met: Accu, cd/cassette deck, draadloos mic/headset.


                        En deze kastjes hebben een redelijke power in zich.

                        Comment

                        • Djoenez
                          • May 2005
                          • 5

                          #13
                          heel erg bedankt voor al jullie reacties ik had eigenlijk niet verwacht dat er zoveel kwamen, ik ga nu in stevig overleg met de penningmeester om te kijken wat het budget word...

                          als er nog meer ideeën zijn zou ik die graag nog willen horen

                          Jeroen

                          Comment

                          • Decitech
                            • Mar 2006
                            • 63

                            #14
                            Ik weet wel dat lenco ( flut merk ) zulke speakers verkoopt, met versterker, cd speler, accu, 2 ontvangers en 2 draadloze mics, met handvat en wielentjes, verkoopprijs is rond de 600,kan hem meenemen voor rond de 3a400. Het is de lenco Pa2000 trouwens.
                            "If you like the resonsance you're going to bounce''

                            Comment

                            Working...