STAGE COMPANY W-BIN 2500w

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • laurens12
    • Jun 2006
    • 8

    STAGE COMPANY W-BIN 2500w

    Omschrijving: Orginele W-bin set
    De Ideale set voor elk tentfeest tot 750 man.
    Speakers:
    4 x Basskast 4518 18"
    4 x Midkast 4512 12"
    2 x Hoorn 4"
    4 x Bullit
    Versterkers:
    1 x QSC USA 900,
    1 x QSC USA 1600,
    1 x QSC USA 2300,
    1 x DBX rack PA crossover, 3-weg.


    Heeft iemand ooit met deze set gedraaid?

    Wat vinden jullie van deze set, deze willen wij nmlk huren voor in de openlucht met een carnavalsoptocht (wij willen zeker weten dat we overal bovenuit komen).

    m vr gr

    Laurens de Bekker
  • ronny
    • Dec 2002
    • 2139

    #2
    lijkt mij op het eerste zicht een jbl set te zijn. Wbins in combinatie met hoorngeladen hoog, gaat altijd hard. Alleen de versterking heb ik zo mijn twijfels aan, daar kloppen een aantal typenummers van versterkers niet. De qsc usa 1600 en 2300 zijn volgens mij nooit gemaakt geweest. Wel de usa 450 900 en 1300 reeks. Maargoed een mailtje naar de verhuurder daarvan kan wel opheldering geven hierover.

    Maar meer kun je er niet van zeggen. Als het volume het enigste is wat telt, moet je zeker bij hoorngeladen blijven...

    mvg
    ronny
    niet zagen, gewoon doen!

    Comment

    • Gast1401081
      • Mar 2001
      • 7999

      #3
      Originally posted by laurens12
      (wij willen zeker weten dat we overal bovenuit komen).
      Als dat de enige beweegreden voor de keuze van een set is: neem een kettingzaag en een plaat staal. Kom je gegarandeerd overal bovenuit.

      Comment

      • WinterS
        • Jun 2006
        • 102

        #4
        Originally posted by MacGyverSounds
        Als dat de enige beweegreden voor de keuze van een set is: neem een kettingzaag en een plaat staal. Kom je gegarandeerd overal bovenuit.
        lijkt nuttig, maar erg goed klinken doet het toch niet...

        idd JBL set
        "Een DJ kan goed zijn, maar het feestje maak je zelf !"

        Comment

        • John Smits
          • Nov 2001
          • 111

          #5
          Carnaval is vooral een sociaal feest, waarbij het niet gaat om een ander uit het veld te slaan. Jullie hebben lol met je geluidsoverlast, de rest alleen maar hinder. Lang leve de lol


          John
          Overigens ben ik van mening dat 100volt ook goed kan klinken

          Comment

          • HR Soundproductions
            • Oct 2005
            • 650

            #6
            Deze SA sets heb ik in het verleden gehad en veelvuldig mee gewerkt. Niet te huffen dat spul, maar goed het gaat om het geluid. Je wilt er dus bovenuit komen. grote kans dat dit met deze set gaat lukken. Enorme opbrengst en rendement van deze SA kasten, draagt ook nog eens enorm. Kasten zijn in het verleden origineel bestukt met JBL-speakers.

            Kwalitatief enorm goed ( en dat voor een set die zomaar ouder is als 20 jaar ).

            Comment

            • laurens12
              • Jun 2006
              • 8

              #7
              hk actor

              klinkt een hk actor set beter????

              4 subs 2 tops totaal 3200watt

              Comment

              • HR Soundproductions
                • Oct 2005
                • 650

                #8
                Set is niet met een HK actor set te vergelijken,zeker buiten niet. HK actor is een hele goede set echter voor buiten zou mijn voorkeur uitgaan naar de SA set.

                Comment

                • Watt Xtra
                  • Oct 2004
                  • 1119

                  #9
                  actor setje is zo al snel bass te weinig, Ik heb vele setjes van HK gehoord maar tot op heden nog erg weinig goeds gehoord, alleen de 212 toppen zijn goed waarvoor ze zijn gemaakt, midhoog. Hoorngeladen systeem van HK is echter wel een leuke set, alleen meteen ook heel ander prijssegment.
                  Maar zonder enige twijfel, bovenstaande sets zijn niet te vergelijken.
                  JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

                  Comment

                  • moderator
                    Moderator
                    • Apr 2001
                    • 5950

                    #10
                    De qsc usa 1600 en 2300 zijn volgens mij nooit gemaakt geweest.
                    Wedden dat dat toch is wat er op deze amps staat?
                    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

                    Comment

                    Working...