EV Qrx

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • S500D
    • Feb 2003
    • 215

    EV Qrx

    Hallo maar weer even een vraagje van mij.

    Ik ben voor een klant op zoek naar een PA setje, en nu wordt mij een EV qrx setje aangeboden.
    Deze set bestaat uit 2x top 115-75, 2x sub qrx 218s, 2x CP 2200, en een EV ACE one.

    Deze set is ruim 6 jaar oud en flink gebruikt.
    Ze vragen er 5500 euro voor.

    Nu is mijn vraag is deze set dit waard als hij nog in goeie conditie is qua speakers? Qua uiterlijk ziet hij er wel flink gebruikt uit.

    M.V.G. Ron.
    U draait, Wij vragen.
  • SPS
    • Mar 2004
    • 1662

    #2
    ?? Volgens mij is de CP2200 nog geen 6 jaar op de markt hoor!.

    Verder: kijk naar de nieuwwaarde / marktwaarde van de set:
    CP2200: ca. 1050 p/s = 2100 euro
    RX115/75 ca. 1650 p/s = 3300 euro
    RX218 ca 1700 p/s = 3400 euro
    ACone ca 450 euro

    samen dus ca 9300 euro.
    alles inclusief BTW

    5500 euri is voor een ECHT veel gebruikte (afgetrapte??) set van 6 jaar oud best veel geld. Vooral omdat ie nu dus buiten de garantie van 5 jaar valt.

    Paul.
    Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

    Comment

    • Watt Xtra
      • Oct 2004
      • 1119

      #3
      ik zou idd even doorzoeken voor die klant van je, voor dit geld is er veel meer moois te koop, ook van EV. Nee voor een flink gebruikte set van 6 jaar oud m is dit echt teveel. Verder is het zo dat die dubbel 18 lang niet zo hard en laag gaat als 2 enkele 18's van ev. Ik vind de 15" het minst uit die serie, toppen met de 12" klinken "opener" , dubbel 12" helemaal goed. dan echter wel 3 maal een 18" per kant eronder.
      JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

      Comment

      • S500D
        • Feb 2003
        • 215

        #4
        Oke erg bedankt voor de reactie's.

        Ik ben verder ook niet erg thuis in EV (ik ken het merk wel en heb er ook wel mee gedraaid) maar qua leeftijden en hoe oud iets kan zijn niet.

        Mijn klant wil graag een EV set maar ik vond het ook al wel aan de dure kant.

        Ik zoek nog wel effe verder.
        Heel erg bedankt voor jullie reactie's.

        Gr Ron.
        U draait, Wij vragen.

        Comment

        • cru
          • Sep 2003
          • 106

          #5
          Klopt, is echt wel duur voor een (veel)gebruikte set.

          Wel even vermelden dat de CP2200 pas een tweetal jaar bestaat, dus kan die nog geen 6 jaar meedraaien

          Jan

          Comment

          Working...