AB400 versterker

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ben SE
    • Jan 2004
    • 17

    AB400 versterker

    Wie heeft een handleiding van deze AB 400 versterker. Enige tijd geleden zag ik op marktplaats één aangeboden met handleiding, maar op herhaaldelijk verzoek om een copie kreeg ik geen antwoord. Wat ik eigenlijk wil weten of deze versterker ook bij 4 Ohm of misschien wel 2 Ohm vermogen kan leveren en hoeveel.
  • Watt Xtra
    • Oct 2004
    • 1119

    #2
    op 4 ohm gaat prima, 2 ohm is denk ik net teveel van het goede. Ik heb een hele tijd deze versterker gehad, net bakkie. Voor een aantal maanden geleden verkocht, hij is niet heel sterk. Maar ik heb hier regelmatig op 4 ohm mee gedraaid.
    JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

    Comment

    • HR Soundproductions
      • Oct 2005
      • 650

      #3
      Versterker is absoluut niet geschikt voor 2 ohm. Als je deze vraag stelt bij AB-amps krijg je als antwoord "run it at your won risk".

      Ik heb enige tijd geleden gewoon een mailtje gestuurd naar www.abamps.com en het betreffende manual toegestuurd gekregen in pdf formaat.

      Ik heb zelf het grotere broertje gehad de AB600LX en de AB1450 en kan je vertellen dat het echt klasse-versterkers zijn. Jammer dat ze in Nederland maar bij een klein publiek bekend zijn.

      Comment

      • Ben SE
        • Jan 2004
        • 17

        #4
        Bedankt voor jullie info. Ik heb intussen de handleiding gedownload en weet nu wat deze versterker aankan.

        Comment

        Working...