Drumstel in plexi-glas

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ofie
    • Mar 2006
    • 6

    Drumstel in plexi-glas

    Ik werk als geluidstechnicus voor een amusementsorkest. Vaak werken we ook in wat kleinere zaaltjes b.v. bruiloften.
    Jullie snappen al waar ik naar toe wil!!!!

    Het drumstel gaat veel te hard waardoor ik de rest ook harder moet gaan zetten. Resultaat----> Veel mensen klagen. Te hard!!!!

    Na veel zeuren gaat de drummer eindelijk overstag. Hij wil plexiglas om zijn drumstel gaan plaatsen.

    Hebben jullie ervaring daarmee? Wat voor systeem kan je het beste gebruiken? Hoe hoog, hoe breed, hoe dik???

    Groetjes;

    Hans
  • GoTMoRe
    • Aug 2005
    • 350

    #2
    Originally posted by ofie

    Na veel zeuren gaat de drummer eindelijk overstag. Hij wil plexiglas om zijn drumstel gaan plaatsen.
    Of je laat de drummer minder hard spelen! jahhh!!!!

    Goudvissen doe je in een kom of plexieglazen bak..En een drummer is nog steeds geen goudvis..
    lala..

    Comment

    • paulheu
      • Oct 2003
      • 156

      #3
      Transparant Paneel met 4 Segmenten 4 Segmenten met verbindingsstukken (hinges), Voor volume control op het podium en voor een zuivere mix in de studio, Geluidsafscherming van drumstellen, versterkers of instrumenten, Eenvoudig te hanteren doordat...

      Comment

      • ofie
        • Mar 2006
        • 6

        #4
        In de praktijk blijkt dat niet te werken!

        Comment

        • paulheu
          • Oct 2003
          • 156

          #5
          Wat niet? zachter spelen of een plexiglas afscherming.

          Een goede drummer kan met behoud van dynamiek en speelstijl op een lager volume spelen, daar zijn diverse hulpmiddelen voor.. En het is voor een groot deel een kwestie van techniek (en instelling van de drummer).

          Comment

          • mac tecson
            • Feb 2006
            • 348

            #6